Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:727169
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS JĒDZIENS UN NOZĪME    4
2.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS VEIDOŠANĀS FAKTORI    6
3.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS FUNKCIJAS    11
4.  KORPORATĪVĀ KULTŪRA UN VALSTS PĀRVALDE    14
5.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS ATTĪSTĪBA UN PILNVEIDE    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    21
Extract

IEVADS
Darbs ir balstīts uz problēmu par nepieciešamību uzlabot personāla vadības procesus valsts iestādēs, apstākļos, kad ir novērojama darbaspēka mainība.
Organizāciju korporatīvajai kultūrai mūsdienās arvien vairāk tiek pievērsta uzmanība. Korporatīvā kultūra pastāv ikvienā iestādē vai uzņēmumā, un katrā tā ir unikāla. Korporatīvā kultūra organizācijā var pastāvēt neatkarīgi no tā cik darbinieki tur strādā – desmit vai simts. Tas kā viņi savā starpā sadarbojas, un līdz ar to nodrošina organizācijas pastāvēšanu, liek tiem radīt dažādas rakstītas un nerakstītas normas, vērtības, kas kopumā veido organizācijas korporatīvo kultūru. Korporatīvās kultūras veidotāji un nesēji viennozīmīgi ir paši cilvēki, kuri atrodas šajā organizācijā. Taču svarīga ir arī organizācijas darbības joma, kā arī, vai tas ir privātsektors, vai valsts institūcija. Ir atšķirība, piemēram, starp reklāmas firmu un valsts institūciju. Vienas kultūrā būs daudz radošo elementu, savukārt otrai būs formalizēta un strukturēta sistēma. Nozīme ir arī tam, cik liela ir organizācija, jo tā ir lielāka, jo vairākas subkultūras tajā iespējamas.
Korporatīvās kultūras pamatā ir arī organizācijas darbinieku savstarpējā saskarsme. Saskarsme ir ikdienišķs process, kas nepieciešams, lai cilvēks varētu apmierināt savas vajadzības, kuru apmierināšana var dot gan pozitīvas, gan negatīvas emocijas.
Sabiedrībā par valsts institūcijām galvenokārt ir izveidojies jau konkrēts viedoklis, gan par sistēmu kā tādu, gan par atalgojumu, kas bieži vien traucē atrast piemērotu amata kandidātu. No iepriekš minētā izriet arī tas, ka nepieciešams izstrādāt kritērijus, kas ļautu noturēt jau esošos darbiniekus.
Pētījuma problēma: Nepieciešamība uzlabot personāla vadības procesus.
Pētījuma objekts: Valsts iestādēs nodarbinātie vadītāji un padotie – ierēdņi un darbinieki.
Pētījuma priekšmets: korporatīvā kultūra.
Pētījuma mērķis: pamatojoties uz profesionālo literatūru, izanalizēt korporatīvās kultūras vispārējo būtību un korporatīvās kultūras esamību valsts pārvaldē, kā arī izstrādāt priekšlikumus korporatīvās kultūras pilnveidei.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1117335
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register