Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:732136
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2008.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Savā darbā es aplūkošu trīs dažādu izdomātu organziciju misijas, kā arī to stratēģiskos, taktiskos un operatīvos mērķus. Pirmā organizācija, kurai tiks definēta stratēgija ir skaistumkopšanas salons. Šīs organizācijas misija ir sniegt cilvēkiem kvalitatīvus un profesionālus skaistumkopšanas pakalpojumus.

Skaistumkopšanas salons
Kā pirmo no mērķiem minēšu operatīvo, jo tas ir jārealizē visīsākajā laika posmā. Operatīvais mērķis – veikt mēnesi garu reklāmas kampaņu sieviešu žurnālos piedāvājot atlaides, tādejādi piesaistot potenciālos klientus. Salona darbības sākumā, bez reklāmas, daudz cilvēki nezinās par salonu, savukārt veicot reklāmas kampaņu ar dažādiem lieliskiem piedāvājumiem (atlaides, solārija katra 6.reize par brīvu u.c.) būs iespējams piesaistīt klientus. Galvenais iegūt pirmo klientu patīkamu atpūtu salonā un lielisku rezultātu viņu izskatā. Tādēļ, nākamā reklāma būs mūsu klienti, apzināti vai neapzināti iesakot to citiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1144402
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register