Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:740186
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Biznesa inkubatora definējums    7
1.1.  Biznesa inkubatora veiksmes faktori    10
1.2.  Cēsu biznesa inkubatora koncepts    12
1.2.1.  Cēsu biznesa inkubatora mērķauditorijas    14
2.  Pārliecināšana un ziņojuma nodošana mērķa grupām    16
3.  Metode    19
4.  Rezultāti    20
4.1.  Vidzemes augstskolas pēdējo kursu studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu    20
4.1.1.  Vidzemes augstskolas Komunikācijas un sabiedrisko attiecību nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu    21
4.1.2.  Vidzemes augstskolas Politoloģijas nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu    22
4.1.3.  Vidzemes augstskolas Biznesa vadības nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu    23
4.1.4.  Vidzemes augstskolas Informāciju tehnoloģiju nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu    24
4.1.5.  Vidzemes augstskolas Tūrisma organizācijas un vadības nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu    24
4.2.  Jaunu uzņēmumu īpašnieku nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu    25
5.  Diskusija    28
5.1.  Vidzemes augstskolas pēdējo kursu studenti kā biznesa inkubatora potenciālā mērķauditorija    28
5.2.  Jaunu uzņēmumu īpašnieki Cēsu un Valmieras rajonā kā biznesa inkubatora potenciālā mērķauditorija    30
6.  Secinājumi    34
  Nobeigums    36
  Literatūras saraksts    37
  Pielikumi    40
Extract

6.SECINĀJUMI
1. Nepieciešams veikt informatīvus pasākumus, lai instruētu studentus un jaunu uzņēmumu īpašniekus par biznesa inkubatoru un tajā iegūstamajiem atbalsta veidiem. Ziņojumā jāizskaidro biznesa inkubatora definīcija, jo lielākā daļa nezina, kas tas ir. Vajadzības gadījumā to var aizstāt ar terminu “biznesa atbalsta centrs”.
2. Tā kā lielākā daļa potenciālās mērķauditorijas nezina, kas ir biznesa inkubators un viņiem nav sava viedokļa par to, tad biznesa inkubatora virzītājiem būs vieglāk šiem indivīdiem izveidot labvēlīgu attieksmi pret to.
3. Vairums studentu un uzņēmēju ir atvērti biznesa inkubatora idejai un ir gatavi to izmantot sava biznesa uzsākšanai vai attīstīšanai.
4. Informējot studentus par biznesa inkubatoru, ziņojumā nepieciešams iekļaut visus tā piedāvātos labumus, bet īpaši uzsvērt konsultatīvo atbalstu, sakaru paplašināšanas iespējas un sadarbības partneru iegūšanu, kā arī iespējas apmeklēt seminārus par konkrētās uzņēmējdarbības nozares aktualitātēm.
5. Ziņojumā studentiem jāuzsver, ka biznesa inkubators samazina biznesa uzsākšanas problēmas, uzsverot iespēju iegūt finansējumu, nodokļu atvieglojumus un telpu nodrošinājumu.
6. Vēlams, lai ziņojumu studentiem nodod studentu autoritātes: pasniedzēji, veiksmīgu uzņēmumu pārstāvji, kuriem ir pieredze, izmantojot biznesa inkubatoru.
7. Par ziņojuma kanālu studentiem var kalpot vietējie mediji, augstskolas avīze, bukleti un skrejlapas, informācijas nodošana Karjeras dienās.
8. Inkubatora funkcionēšanas gaitā vislielākā nozīme jāpiešķir konsultāciju nodrošinājumam, semināru rīkošanai un kompetentu cilvēku piesaistei, kā arī finanšu līdzekļu nodrošinājumam, lai piesaistītu mērķauditoriju, ko veido studenti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1344482
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register