Research Papers
Business and Law
Business
Cēsu biznesa inkubatora mērķauditoriju izpēte un sasniegšana-
Cēsu biznesa inkubatora mērķauditoriju izpēte un sasniegšana
Nr. | Chapter | Page. |
Rezumējums | 3 | |
Abstract | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Biznesa inkubatora definējums | 7 |
1.1. | Biznesa inkubatora veiksmes faktori | 10 |
1.2. | Cēsu biznesa inkubatora koncepts | 12 |
1.2.1. | Cēsu biznesa inkubatora mērķauditorijas | 14 |
2. | Pārliecināšana un ziņojuma nodošana mērķa grupām | 16 |
3. | Metode | 19 |
4. | Rezultāti | 20 |
4.1. | Vidzemes augstskolas pēdējo kursu studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu | 20 |
4.1.1. | Vidzemes augstskolas Komunikācijas un sabiedrisko attiecību nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu | 21 |
4.1.2. | Vidzemes augstskolas Politoloģijas nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu | 22 |
4.1.3. | Vidzemes augstskolas Biznesa vadības nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu | 23 |
4.1.4. | Vidzemes augstskolas Informāciju tehnoloģiju nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu | 24 |
4.1.5. | Vidzemes augstskolas Tūrisma organizācijas un vadības nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu | 24 |
4.2. | Jaunu uzņēmumu īpašnieku nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu | 25 |
5. | Diskusija | 28 |
5.1. | Vidzemes augstskolas pēdējo kursu studenti kā biznesa inkubatora potenciālā mērķauditorija | 28 |
5.2. | Jaunu uzņēmumu īpašnieki Cēsu un Valmieras rajonā kā biznesa inkubatora potenciālā mērķauditorija | 30 |
6. | Secinājumi | 34 |
Nobeigums | 36 | |
Literatūras saraksts | 37 | |
Pielikumi | 40 |
6.SECINĀJUMI
1. Nepieciešams veikt informatīvus pasākumus, lai instruētu studentus un jaunu uzņēmumu īpašniekus par biznesa inkubatoru un tajā iegūstamajiem atbalsta veidiem. Ziņojumā jāizskaidro biznesa inkubatora definīcija, jo lielākā daļa nezina, kas tas ir. Vajadzības gadījumā to var aizstāt ar terminu “biznesa atbalsta centrs”.
2. Tā kā lielākā daļa potenciālās mērķauditorijas nezina, kas ir biznesa inkubators un viņiem nav sava viedokļa par to, tad biznesa inkubatora virzītājiem būs vieglāk šiem indivīdiem izveidot labvēlīgu attieksmi pret to.
3. Vairums studentu un uzņēmēju ir atvērti biznesa inkubatora idejai un ir gatavi to izmantot sava biznesa uzsākšanai vai attīstīšanai.
4. Informējot studentus par biznesa inkubatoru, ziņojumā nepieciešams iekļaut visus tā piedāvātos labumus, bet īpaši uzsvērt konsultatīvo atbalstu, sakaru paplašināšanas iespējas un sadarbības partneru iegūšanu, kā arī iespējas apmeklēt seminārus par konkrētās uzņēmējdarbības nozares aktualitātēm.
5. Ziņojumā studentiem jāuzsver, ka biznesa inkubators samazina biznesa uzsākšanas problēmas, uzsverot iespēju iegūt finansējumu, nodokļu atvieglojumus un telpu nodrošinājumu.
6. Vēlams, lai ziņojumu studentiem nodod studentu autoritātes: pasniedzēji, veiksmīgu uzņēmumu pārstāvji, kuriem ir pieredze, izmantojot biznesa inkubatoru.
7. Par ziņojuma kanālu studentiem var kalpot vietējie mediji, augstskolas avīze, bukleti un skrejlapas, informācijas nodošana Karjeras dienās.
8. Inkubatora funkcionēšanas gaitā vislielākā nozīme jāpiešķir konsultāciju nodrošinājumam, semināru rīkošanai un kompetentu cilvēku piesaistei, kā arī finanšu līdzekļu nodrošinājumam, lai piesaistītu mērķauditoriju, ko veido studenti.
…
Cēsu biznesa inkubatora mērķauditoriju - Vidzemes augstskolas pēdējo kursu studentu un jaunu uzņēmumu īpašnieku Cēsu un Valmieras rajonā - izpēte un sasniegšana Rezumējums 3 Abstract 4 Ievads 5 1. Biznesa inkubatora definējums 7 1.1. Biznesa inkubatora veiksmes faktori 10 1.2. Cēsu biznesa inkubatora koncepts 12 1.2.1. Cēsu biznesa inkubatora mērķauditorijas 14 2. Pārliecināšana un ziņojuma nodošana mērķa grupām 16 3. Metode 19 4. Rezultāti 20 4.1.Vidzemes augstskolas pēdējo kursu studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu 20 4.1.1. Vidzemes augstskolas Komunikācijas un sabiedrisko attiecību nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu 21 4.1.2. Vidzemes augstskolas Politoloģijas nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu 22 4.1.3. Vidzemes augstskolas Biznesa vadības nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu 23 4.1.4. Vidzemes augstskolas Informāciju tehnoloģiju nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu 24 4.1.5. Vidzemes augstskolas Tūrisma organizācijas un vadības nodaļas studentu nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu 24 4.2. Jaunu uzņēmumu īpašnieku nostāja par biznesa inkubatora izmantošanu 25 5. Diskusija 28 5.1. Vidzemes augstskolas pēdējo kursu studenti kā biznesa inkubatora potenciālā mērķauditorija 28 5.2. Jaunu uzņēmumu īpašnieki Cēsu un Valmieras rajonā kā biznesa inkubatora potenciālā mērķauditorija 30 6. Secinājumi 34 Nobeigums 36 Literatūras saraksts 37 Pielikumi 40
-
Biznesa plāns - uzņēmuma attīstības perspektīvu atspoguļotājs
Research Papers46 Business, Marketing, Advertising, Accounting
- Cēsu biznesa inkubatora mērķauditoriju izpēte un sasniegšana
-
Telemedicīnas biznesa projekts
Research Papers52 Business, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Telemedicīnas biznesa projekts
Research Papers for university52
-
Biznesa plāns - uzņēmuma attīstības perspektīvu atspoguļotājs
Research Papers for university46
-
Biznesa ideja un iesniedzamie dokumenti uzņēmuma reģistrēšanai Uzņēmumu Reģistrā
Research Papers for university17
-
Fazer maiznīcas "Druva” mārketinga darbības un Latvijas maizes tirgus izpēte
Research Papers for university20
-
E-komercijas biznesa modeļi Latvijas web lapās
Research Papers for university35