Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:744812
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Аннотация    3
  Ievads    5
1.  Vajadzības un to klasifikācija    7
2.  Mārketinga pētījumi, to veidojošie posmi    11
3.  SIA ‘’Multimark’’ raksturojums, izpētes procesa nepieciešamība    17
3.1.  SIA ‘’Multimark’’ struktūra, pārstāvētā nozare    17
3.2.  Izpētes procesa nepieciešamība un pielietošana SIA ‘’Multimark’’    21
4.  Vajadzības izpētes procesa pielietošana SIA ‘’Multimark’’    24
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Nobeigums    32
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    33
  Pielikums anketa: klientu vajadzību izpētes process SIA ‘’Multimark’’    34
  Apliecinājums    36
Extract

Cilvēks kā klients nepārtraukti diendienā veic dažādus iepirkšanās procesus. No pārdevēja viedokļa nepieciešams piedāvāt to, ko klients vēlas nopirkt. Lai zināto ko un kāpēc nepieciešams veikt attiecīgus pētījumus, kuru rezultāti pareizi atspoguļoto klientu vajadzības.
Pārstāvot attiecīgo nozari ir jāizvērtē, ko nepieciešams pētīt. Pārdodot preces, kas ikdienā nepieciešamas, nedrīkst paļauties uz varbūtību, ka gan jau nenopirks viens nopirks cits. Mūsdienās pastāv ļoti spēcīga konkurence nozarē, kuru pārstāv SIA ‘’Multimark’’. IT un datortehnikas, kancelejas preču firmas ik dienu tiek dibinātas, katra pielietojot dažādas metodes, lai veidotu savu klientu loku.
Būtisks pamatnosacījums, kādēļ jāveic pētījumi, lai uzzinātu informāciju, kas palīdzēs turpmāk uzņēmumam attīstīties tālāk un ar labākiem rezultātiem. Klients ir tas, kas izvēlas kur un ko pirkt, lai zinātu ko viņš vēlas, jāveic dažādi pētījumi ar mērķi iesaistīt klientus, lai tie izteiktu savu viedokli. Attiecīgi izvēloties pareizas pētījuma metodes, lai informācija ko iegūstam no atlasītajiem klientiem būtu pēc iespējas noderīgāka un izmantojama nākotnē.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un analizēt klientu vajadzību izpētes procesu SIA ‘’Multimark’’.
Uzdevumi, kuri jāveic mērķa sasniegšanai ir:
1.Izpētīt klientu vajadzības un to klasifikāciju, pamatojot to ar teorētisko literatūru;
2.Izpētīt un analizēt mārketinga pētījumus, to veidojošos posmus;
3.Veidot SIA ‘’Multimark’’ raksturojumu, analizēt izpētes procesa nepieciešamība;
4.Izpētīt un analizēt vajadzības izpētes procesa pielietošanu SIA ‘’Multimark’’ uzņēmumā.
Pētījumā par klientu vajadzību izpētes process SIA ‘’Multimark’’ tika pielietota aptaujas metode, kur ar anketas palīdzību no atlasītajiem klientiem tika iegūta informācija, kas atklāja viedokli par uzņēmuma sniegto sadarbību, tās kvalitāti un klientu vēlmēm. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1236800
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register