Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:746200
 
Evaluation:
Published: 30.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izdevniecības „G” iekšējā vide    5
  Mārketings    5
  Jaunu produktu izstrāde    7
  Operatīvā darbība, personāls, vadība    8
  Stratēģija, konkurētspēja, operacionālās prioritātes    13
  Kontrole    14
  Resursi    15
  Izdevniecības „G” ārējā vide    16
  Makrovides faktori    16
  Tiešā ārējā vide. Pircēji    18
  Potenciālo pircēju anketēšana    18
  Tiešā ārēja vide. Citi faktori    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Extract

Darbā aplūkota izdevniecības „G” mārketinga situācija Latvijas preses tirgū, pielietojot SVID metodi. Izvēlētā tēma ir akūti būtiska patreizējai tirgus situācijai, jo žurnālu bizness, kurš veido izdevniecības apgrozījuma pamatdaļu, piedzīvo saspringtas konkurences etapu, pastāvot strikti ierobežotam pieprasījumam, kam par piemēru kalpo pazīstamā žurnāla „Septiņi” darbības izbeigšana.
SVID analīze mūsdienu mārketingā joprojām ieņem nozīmīgu vietu kā uzņēmuma koordināšu noteicēja mārketinga daudzfāzu telpā. SVID metode (S- stiprās puses, V- vājās puses, I- iespējas, izdevības, D- draudi) ir kompānijas faktiskā stāvokļa fiksēšana šobrīd un stratēģisko perspektīvu (dinamikas) apzināšana, pielietojot mārketinga zinātnē pieņemtos kritērijus [4,5]. Šie kritēriji pārklāj uzņēmuma struktūru un aktivitātes divās ortogonālās dimensijās: iekšējās vides analīze polarizējas pēc principa „stiprās puses”-„vājās puses”, savukārt ārējā vide tiek testēta attiecībā uz kompānijas tirgus iespējām un draudiem, ar kuriem jārēķinās tuvākā vai tālākā attīstības posmā.
Analīzi, sauktu arī SWOT (angļu abrev. Strengths Weaknesses Opportunities Threats) metode, ar sekmēm lieto, lai konstatētu kādā pakāpē kompānijas stratēģija atbilst tās iekšējiem resursiem un tirgus izdevību izmantošanai, un vai uzņēmumam nav pienācis laiks pārskatīt slēdzienus par tā vai cita resursa nepietiekamību (jeb vienkārši vājumu) un tā vai cita drauda realizēšanās bīstamības pakāpi. Kā atzīst daudzi vadošie mārketinga speciālisti (p., Džeks Dankans, Pīters Ginters u.c. [4]) viena no SVID analīzes būtiskākajām priekšrocībām, salīdzinot ar citām mārketinga analīžu koncepcijām, ir tās vērtība vadības un stratēģijas jomās, jo sniedz informāciju, kādi resursi un kādas iespējas kompānijai potenciāli būs nepieciešamas nākotnē, lai tā spētu sekmīgi reaģēt uz jauniem ārējās vides apstākļiem, to maiņu, nodrošinot apmierinošu peļņas līmeni; vai uzņēmumam pieejamo un izmantojamo resursu bāzē nav vājo vietu, kuras nepieciešams novērst; vai kompānijai nebūtu vērts izskatīt jaunas konkurences iespējas; kādi resursu un iespēju veidi spēlē galveno lomu, kādi- sekundāru. Būtiski arī izspriest, vai kompānijas esošie trumpji paliks tādi arī uz priekšu (cik ilgi, kādi faktori kritiskie?).
Par pamatu dotā darba izstrādāšanai kalpo sekojošas metodes:
Izdevniecības „G” iekšējās vides izpēte, izmantojot tās struktūrshēmas analīzi
Izdevniecības „G” ārējās vides anlītisks novērtējums, izmantojot žurnāla „Arka” pieprasījuma noteikšanu ar potenciālo lasītāju anketēšanas palīdzību
Teorijas un iegūto datu sintēze, tiešā veid;a izmantojot SVID principus, uz kuras pamata izdarīti secinājumi un priekšlikumi izdevniecības „G” tālākajai konkrētajai rīcībai, konkrētajos Latvijas tirgus apstākļos
Citiem vārdiem, SVID analīzes aicinājums un misija: sniegt izsmeļošu informāciju uzņēmuma vadībai par kompānijas stāvokli, orientējoties „nevis uz savu panākumu pagātnē un nākotnē salīdzinājumu, bet gan savu panākumu samērošanu ar konkurentu sekmēm” (Donalds Kress) [4].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register