Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:790476
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Lielākā daļa mārketinga speciālistu, pat ekonomikas studenti, teorētiski zina, kas ir Integrētās Mārketinga Komunikācijas, ko šis jēdziens sevī ietver un kā tas izpaužas. Ieskatoties teorētiskos apzīmējumos, Integrētās Mārketinga Komunikācijas ir mārketinga (un visa tā sastāvdaļu un apakšsistēmu) un sabiedrisko attiecību apvienojums. Realizējot Integrētās Mārketinga Komunikācijas (turpmāk IMK), reklāma, pārdošanas menedžments, mārketings un sabiedriskās attiecības strādā vienoti un harmoniski. Tā tam būtu jābūt teorētiskā līmenī. Taču cik daudz mūsdienu uzņēmumu strādā pēc IMK principiem? Kāda tipa uzņēmumi var ieviest IMK? Kuriem būtu jābūt tiem kritērijiem, ar kuriem jāsaskaras, ieviešot IMK? Un vai vispār tas ir nepieciešams?
Atgriežoties pie teorijām, paskaidrošu, ko dara mārketinga komunikācijas.
Mārketinga komunikācijas ir līdzeklis, kas nodrošina produktu (brendu, preču zīmju) un pašas organizācijas prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Mārketinga komunikācijas ir vadības process, ar kura palīdzību kompānija veido dialogu ar savām mērķa auditorijām.
Savukārt IMK ir jauns mārketinga komunikāciju veids, veidojot vienotu veselumu, kurā ietilpst reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, attiecības ar darbiniekiem utt. Vienots, pareizi veidots un realizēts IMK pārkārto mārketinga komunikācijas, lai redzētu tās tādas, kādas tās redz patērētājs – informācijas plūsmu no viena avota.
Ko nozīmē vienots veselums, vienotas un harmonizētas Integrētā Mārketinga Komunikācijas?
Integrētais mārketings ir sistēma, kas jāievieš organizācijas vadības līmenī. Vienotība, veselums un saskaņotība izpaužas tajā brīdī, kad uzņēmuma mārketinga komunikāciju, pārdošanas un sabiedrisko attiecību struktūras tiek sakārtotas secīgi; pakārtotas cita citai, papildinot viena otru. Un tikpat būtiski ir harmonizēt atsevišķos departamentus un nodaļas novērtēt kā vienlīdz svarīgas organizācijas kopēja tēla veidošanai, kas attiecas arī uz budžetu, ko ik gadu augstākais menedžments piešķir uzņēmuma struktūrām
“Integrētais mārketings jābūvē piecās svarīgās organizācijas vidēs :
1.“patērētāja vidē, ar kuru nodarbojas mārketinga departaments,
2.konkurenta vidē (mārketinga departaments)
3.cenu vidē (mārketinga + finansu departaments)
4.distribūcijas vidē (pārdošanas departaments)
5.normatīvās likumdošanas vidē (sabiedrisko attiecību departaments)
Tā kā izmaiņas jebkurā no minētajām vidēm ietekmē mārketingu un komunikācijas, šiem procesiem ļoti rūpīgi jāseko līdzi un jāanalizē uzņēmumā kontekstā!”

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register