Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:810112
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    4
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
  PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS    5
  KLIENTI UN TIRGUS SITUĀCIJA    12
  KONKURENTI    14
  SVID ANALĪZE    16
  IESPĒJAMIE RISKI    17
  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    17
  PROJEKTA REALIZĀCIJA    18
  VIRZĪBA TIRGŪ UN MĀRKETINGA PLĀNS    18
  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    21
  FINANŠU PLĀNI    22
  Pielikums Nr. 1    24
  Pielikums Nr. 1.2    25
  Pielikums Nr. 1.3    27
Extract

SIA “Sun Light” ir dibināta 2006. gada 3. janvārī, un tās juridiskā adrese ir Rīgas iela 7. Uzņēmuma dibinātājs ir Jānis Dambis.
Uzņēmums pamatnodarbošanās ir kvalitatīvu solāriju pakalpojumu un veselīgās vides kapsulas sniegšana, papildpakalpojumi ir iedegumu krēmu mazumtirdzniecība.
Ideja par šādu uzņēmējdarbību radās, dēļ augstā solāriju pakalpojumu pieprasījuma.
SIA “Sun Light” potenciālie klienti ir sievietes vecumu grupā no 16 līdz 50 gadiem un vīrieši no 18 līdz 40 ar vidēji augstiem vai augstiem ienākumiem, kuras vēlas kvalitatīvu, intensīvu un skaistu iedegumu visa gada garumā.
Pēc konkurentu izpētes tika secināts, ka gandrīz neviens no Valmieras uzņēmumiem nespecializējas tieši solāriju pakalpojumu sniegšanā. Solāriju pakalpojumi tiek piedāvāti skaistumkopšanas salonos, kuros tas ir kā papildus pakalpojums, kurš netiek attīstīts.
Veselīgas vides kapsulas pakalpojumi netiek piedāvāti nevienā no Valmieras skaistumkopšanas saloniem vai ārstniecības iestādēm.
Lai uzņēmums nestu peļņu uzņēmumam ir jāiegūst līderpozīcijas solāriju pakalpojumu sniegšanā Valmierā, kas prasa ne tikai labu personālu, bet arī lielus līdzekļus uzņēmuma tēla veidošanā.
Lai panāktu pastāvīgo klientu piesaisti, izstrādāta mārketinga stratēģija, kas paredz klientu motivējošus pasākumus, reklāmu un īpašu atlaižu sistēmu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1163129
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register