Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:820973
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analitiskā daļa    4
2.  Tehnoloğiskā daļa    5
3.  Organizatoriskā daļa    8
  Secinājumi un priekšlikumi    10
  Bibliogrāfiskais saraksts    11
Extract

Šajā ieskaites darbā ir aprakstīts uzņēmums “Migla” no dažādiem aspektiem, kā, piemēram, vispārējais apraksts, tehnoloğiskā daļa, organizatoriskā daļa, kā arī citas tām pakārtotas lietas.
Atainoju firmas pakalpojumu un preču sfēru, orientāciju uz klientu-pircēju. Turpmāk tiks norādīti veidi kā uzlabot, padarīt preci baudāmu.
Darba mērķis ir parādīt kā uzņēmums ir attīstījies, cik veiksmīgi turpina savu darbību. Kāds ir tehniskais iekārtojums, ar to saistītas izmaksas. Tiks runāts arī par pamatlīdzekļiem un darbībām, ko veicis laika gaitā uzņēmums, atrašanas vietām, interjeru.
Organizatoriskajā daļā iepazistināšu ar darbinieku lomu uzņēmumā, atlases specifiku, veiksmīga darbinieka profilu, darba aizsardzību, drošību un samaksu.
Rakstot šo darbu sastapos ar informācijas nepietiekamību, kas radīja nelielus šķērsļus turpmākai darba izpildei. Tomēr man izdevas iegūt nepieciešamo informāciju.
Šajā darbā apskatisim uzņēmumu “Migla”, kas sniedz pakalpojumus drēbju mazumtirdzniecībā. Firma orientēta uz sieviešu auditoriju. Tā nodarbojas ar sieviešu apğērbu, apavu un somu tirdzniecību.
Firma nenodarbojas ar preces ražošanu, bet izplata to. Turklāt ir kā starpnieks starp rūpnīcu-ražotāju un patērētāju.
Tāda gadījumā, izmantojot šis firmas pakalpojumus, sievietes izvēlas gan virsdrēbes, gan apğērbu, gan apavus, gan apaviem pieskaņotas somiņas. Var izvēlēties dažādus kostīmus – klasiskus, lietišķus un ikdienas; blūzes; svārkus; bikses; kā arī apğērbam pieskaņotus apavus – kurpes, zābakus, puszābakus atbilstoši sezonai. Turklāt plaša izvēle ir modernas, ekstravagantas, vienkāršas un klasiskas rakas somiņas vai plecu somiņas. Īpašs piedāvājums ir piemeklēt somiņu atbilstošu, pieskaņotu apaviem.
Tā kā firma ir maza, salīdzinoši ar visiem lielājiem magnātiem, nepieder atsevišķi veikali, ir tikai dažas tirdzniecības vietas (lāviņas), kas atrodas Centrāltirgus tirdzniecības centros. Tāpēc firmai ir ļoti daudz konkurentu, kā rezultātā ir nepieciešams uzmanīgi sekot līdzī jauninājumiem tirgū, periodiski uzlabot sortimentu – preču klāstu, ieinteresēt klientus piedāvājot dažādas akcijas.
Pavisam nesen šī firmā parādījas īpašs piedāvājums – preces pirkšana kredītā. Tas nozīmē, ka preci kuru mēs vēlamies ir iespējams iegādāties bezmaksas šodien, bet maksāt rīt. Ir iespējami varianti – par preci tiek maksāta simboliska summa (50 lati par kažoku uzreiz, bet atlikušo daļu maksājot vēlāk).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1145835
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register