Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848131
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums (latviešu valodā)    3
  Summary – angļu valodā    4
  Ievads    5
1.  Partnerattiecību un sadarbības veidošanas modeļi Pasaules Tūrisma Organizācijas skatījumā    6
2.  Usmas ezera apkārtnes raksturojums    7
2.1.  Atrašanās vieta    7
2.2.  Infrastruktūras raksturojums    7
3.  Tūrisma nozares attīstība Usmas ezera apkārtnē    9
3.1.  Tūrisma attīstība 20.gs. līdz Latvijas Neatkarības atgūšanai    9
3.2.  Esošie tūrisma resursi, to attīstības tendences    10
4.  Partnerības izpausmes un sadarbības formas Usmas ezera apkārtnē    12
4.1.  Sadarbība tūrisma uzņēmēju vidū    12
4.2.  Sadarbība tūrisma uzņēmēju un pašvaldību līmenī    14
4.3.  Sadarbība tūrisma un citu nozaru uzņēmumiem    15
5.  Sabiedriskās organizācijas „Usmas krasts” loma Usmas ezera apkārtnes tūrisma attīstībā    16
5.1.  Sabiedriskās organizācijas „Usmas krasts” mērķi, uzdevumi, tajā iesaistītās organizācijas    17
5.2.  Vienotas tūristu uzskaites sistēmas veidošana    17
5.3.  Tūrisma attīstību ietekmējošie projekti, pasākumi, nākotnes ieceres    18
5.4.  Problēmas, šķēršļi    19
6.  Jaunu tūrisma resursu veidošana Usmas ezera apkārtnē - partnerības galaprodukts    20
  Nobeigums    21
  Izmantotās literatūras saraksts    22
  Pielikums Nr.1    23
Extract

Veiksmīga tūrisma galamērķa pamatnoteikumi globālajā skatījumā ietver sevī visu tai pakārtoto nozaru efektīvu sadarbību, sākot ar informāciju un pārdošanu, nokļūšanu galamērķī, apmešanos, nokļūšanu mājās, pēcapmeklējuma servisu. (WTO, 2003)
Latvijā šāds attīstīts tūrisma piedāvājuma komplekss vēl tikai skatāms perspektīvē. Īpaši svarīgi attīstīt kvalitatīvu ceļu infrastruktūru, ostu darbību, interneta resursu pieejamību, tad arī varēsim attīstīt kvalitatīva tūrisma produkta piedāvājumu. Ja tūrisma infrastruktūras sakārtošana, atbilstoši starptautiskā tūrisma prasībām, jūtama Rīgas pilsētā un reģionā, tad samērā pesimistiski vērojama tās attīstība lauku teritorijās. Ir vērojama atsevišķu tūrisma objektu izveidošana, taču nereti tiek atstātas novārtā pārējās nozares, kas tieši ietekmē tūrista apmierinātību un labsajūtu ceļojuma laikā (kvalitatīva ēdināšana, ērts, labi organizēts un drošs transports, augsts apkalpošanas līmenis u.c.).
Piekrītu Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktora U. Vītoliņa teiktajam: „Līdz šim daudzkārt Latvijas reklāmas materiālos bija minētas tikai neskartas dabas u.c., kaut gan šobrīd pazīstamākie tūrisma zīmoli ir Rīga un Jūrmala, kurus par savu ceļojuma galamērķi Latvijā izvēlas 85% no ārvalstu viesiem”, tālāk piedāvājot šos tūrisma produktus izcelt un aktīvāk popularizēt. Piekrītu U. Vītoliņa izteikumam, ka jāsāk ar koncentrētu tūrisma resursu izcelšanu (piem. Rīgu, Jūrmalu, Siguldu), taču tajā pat laikā ir ļoti būtiski sekmēt Latvijas lauku tūrisma nozares attīstību, ne tikai centrējoties uz tūrisma uzņēmējiem, bet arī aktīvi piedalīties citu tūrismam piesaistīto nozaru sakārtošanā jo tikai pilns pakalpojuma nodrošinājums tūristam var sekmēt Latvijas tēla atpazīšanu starptautiskajā tūrisma apritē, ieskaitot gan koncentrētos tūrisma resursus Rīgas tūrisma reģionā, gan attālākajās tūrisma zonās. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1180134
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register