Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861869
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Organizācija – personu, sociālu grupu vai valstu apvienība, kurai ir kopīga darbības programma, kopīgs mērķis un uzdevums.
Par organizāciju, kurā tiks veikta tirgvedības/stratēģijas problēmas analīze tika izvēlēta X organizācija, kas nodarbojas ar dažādiem daudz plānu darbiem (būvniecība). Dotā organizācija ir viena no lielākiem savā nozarē, tai ir augsta konkurētspēja un ilggadīga pieredze dotajā sfērā, kas ļauj klientiem un piegādātājiem zināmu pārliecību par sadarbību ar minēto sabiedrību.
Organizācija X ir nodaļu grupa, kuram kopīgs mērķis – gūt maksimālu peļņu, attīstīties un būt maksimāli konkurētspējīgiem, iekārot jauno tirgu, paplašināt ģeogrāfiskās robežas un noturēt uzņēmuma reputāciju viss augstākajā līmenī.
Katrai nodaļai ir savs vadītājs – nodaļas vadītājs. Lai sekmīgi veikt savu darbību, var izvirzīt šādus uzdevumus:
Veikt darbus grafika ietvaros;
Laicīgi veikt maksājumus piegādātājiem un apakšuzņēmējiem;
Izmantot efektīvākās tehnoloģijas;
Veikt konkurentu pētīšanu;(nepieciešamības gadījumā rādīt mākslīgo konkurenci)
Piedāvāt klientam vislabāko cenu;
Piesaistīt kvalificētus darbiniekus vai veikt apmācību jau esošiem.
Efektīvi sadarboties ar citām nodaļām;
Komunicēt ar piegādātājiem.
Katrā organizācijā valda savas vairāk vai mazāk apzinātas vērtības. Vērtības ir objekti, kas nodrošina pastāvīgu pārliecību par rīcības vai mērķa prioritāti, salīdzinot ar citu mērķi vai rīcības veidu.
Vērtību kopums nosaka nodaļas vadītāju un darbu vadītāju izturēšanos pret darbiniekiem un sava starpā. Vērtības arī atspoguļo veidu, kā organizācijas valdība risina konfliktus starp nodaļām vai darbiniekiem, kā viens kolēģis reaģē uz otra kolēģa kritiku. Ir ļoti svarīgi, lai sabiedrības vadītājs orientētos mūsdienu sociālajās vērtībās un apzinātos to nozīmi nodaļās un visa sabiedrībā kopumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register