Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:867114
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Vadīšanas stilu teorētiskie aspekti    9
1.1.  Tradicionālie vadīšanas stili    15
1.2.  Vadīšanas stilu situatīvā pieeja    23
1.3.  Vadīšanas stilu transformācijas pieeja    28
1.4.  Mūsdienu vadīšanas stili    30
2.  Vadīšanas stilu analīze uzņēmumā „X”    36
2.1.  Uzņēmuma „X” raksturojums    36
2.2.  Uzņēmuma darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums    37
2.3.  Sekundārā datu pētījuma apkopotie rezultāti    43
3.  Ieteikumi uzņēmuma „X” darbības uzlabošanai    45
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    49
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    50
Extract

SECINĀJUMI
1. Vadīšanas stils ir dažādu paņēmienu, uzvedības un izmantotās varas formu kopums, ar kuru palīdzību vadītājs ietekmē padotos.
2. Tradicionālie vadīšanas stili, kas ir autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, ir atkarīgi no vadītāja saskarsmes un ietekmes uz darbiniekiem, un lika pamatus vadīšanas stilu teorijas attīstībai.
3. 20. gs. 70. gadu situatīvās pieejas vadīšanas stilu teoriju būtība ir vadītāju rīcības modeļa izvēle atkarībā no konkrētas situācijas, pie tām pieder F. E. Fidlera modelis, T. Mičela un R. Hausa modelis, P. Hersija un K. Blanšāra modelis, V. Vruma un F. Etona modelis.
4. D. Goulmena pētījumi, likuši pamatu un attīstījuši „6 līderības stilu” vadīšanas teoriju. Šī teorija radīta ņemot vērā iepriekšējo teoriju bāzi un papildinot to ar mūsdienām raksturīgiem vadīšanas stiliem, nosakot vadītajam nepieciešamās prasmes un rakstura īpašības ņemot vērā D. Goulmena veiktos „Emocionālās inteliģences” pētījumus.
5. Jo vairākus vadīšanas stilus vadītājs izprot un pielieto, jo labāk. Vadītājam ir jāspēj elastīgi piemēroties situācijai un mainīt savu vadīšanas stilu, kad apstākļi to pieprasa.
6. Uzņēmuma „X” aptaujas rezultātā noskaidrots, ka vadītājs lēmumu pieņemšanā darbiniekus iesaista tikai tik daudz, lai uzzinātu viņu domas un idejas jautājumos, kas tieši var ietekmēt uzņēmuma nākotni.
7. Vadītājs savā darbā pielieto tādus motivācijas līdzekļus kā prēmijas un uzslavas par labi paveiktu darbu. Darba procesā tiek ieturēta distance starp vadītāju un darbiniekiem, neveidojot nekāda veida personiskās attiecības un tuvākus kontaktus par formālām, pieklājīgām darba attiecībām.
8. Pēc intervijas atbildēm var secināt, ka vadītājs savus darbiniekus vērtē viduvēji, lēmumu pieņemšana notiek vienprātīgi, lai gan darbiniekiem nav liegta iespēja izteikt savu viedokli, vadītājs ar darbiniekiem runā tieši un atklāti, vadītājs uzskata, ka darbiniekiem nav jāzina kādi ir uzņēmuma mērķi.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1355406
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register