Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878010
 
Evaluation:
Published: 29.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    4
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
2.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    4
2.3.  Sniegtais pakalpojums/ražotā prece, darbības sfēra    4
2.4.  SVID analīze    4
3.  Produkta vai pakalpojuma raksturojums, tā ražošana/sniegšana    6
3.1.  SIA LABEL nodrošinās šādus pakalpojumus    6
3.2.  SIA LABEL sākotnēji plānoto jauno produktu ieviešana    6
3.3.  SIA LABEL sadarbības partneri    6
3.4.  SIA LABEL pakalpojumu un cenas    6
4.  Tirgus analīze    9
4.1.  Mērķa tirgus    9
4.2.  Tirgus potenciāls    9
4.3.  PEST Analīze uzņēmumam SIA LABEL    10
4.3.1.  Politisko faktoru ietekme    10
4.3.2.  Ekonomiskie faktori    10
4.3.3.  Sociālie faktori    11
4.3.4.  Tehnoloģiskie faktori    11
5.  Mārketinga stratēģija    12
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    13
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    14
8.  Risks un problēmas    15
Extract

„Label” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību , kuras darbības veids ir datortehnikas pakalpojumu un servisa sniegšana. Izvēlētais darbības veids ir perspektīvs, jo Liepājā un Liepājas rajonā ir daudz mazo un vidējo uzņēmumu, kas varētu izmantot pakalpojumus. Uzņēmuma atrašanās vieta tuvu Liepājas pilsētas centram ir izdevīga, kaut arī konkurentu skaits ir pietiekoši liels.
Uzņēmuma vadībai un darbiniekiem ir atbilstoša informāciju tehnoloģiju izglītība un pieredze šajā jomā, kas palīdzēs novērst dažādu sistēmu kļūdas un problēmas.
„SIA LABEL„ datortehnikas pakalpojumi un serviss īpaši neatšķiras no konkurentu pakalpojumiem, tomēr izpildes laiks būs pēc iespējas mazāks, kvalitāte augsta un elastīga pieeja klienta vēlmēm.
Uzņēmums nodarbosies ar jaunu produktu ieviešanu un distributēšanu, kas vēl līdz šim nav lietoti, Baltijas tirgū.
Domājams, ka potenciālo klientu skaits kaut lēni, tomēr pieaugs, kas liecina par to , ka uzņēmums varēs attīstīties, vai arī sasniegt un noturēt plānoto optimālo klientu skaitu.
Nākotnē ir plānots paplašināt darbības virzienus un sfēras, ar vien piesaistot jaunus produktus, kā arī plānots izveidot dažādus veikalus, meklēt pēc iespējas vairāk tirgus ārpus Latvijas robežām, kas palīdzētu uzņēmumam vairāk paplašināties un realizēt augstākus mērķus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1134936
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register