Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:881989
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgzinības iekšējās vides analīze    3
1.1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.2.  Preces apraksts    4
2.  Tirgzinības ārējās vides analīze    5
2.1.  Portera 5 spēku modelis    5
2.1.1.  Piegādātāji    5
2.1.2.  Starpnieki    6
2.1.3.  Pircēji    7
2.1.4.  Konkurenti    7
2.1.5.  Aizvietotājprece    7
2.2.  Uzņēmuma netieši ietekmējošās ārējās vides analīze    8
2.2.1.  Demogrāfija    8
2.2.2.  Ekonomiskais stāvoklis    10
2.2.3.  Zinātniski tehnoloģiskie faktori    13
2.3.  Konkurences analīze    14
2.3.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode. Zirnekļa tikls    14
2.3.2.  Bostona konsultantu grupas matrica    16
2.3.3.  General Electric modelis    19
2.4.  SWOT analīze    21
2.4.1.  Stiprās puses    21
2.4.2.  Vājās puses    21
2.4.3.  Iespējas    22
2.4.4.  Draudi    23
2.5.  Pircēju rīcības modelis    24
3.  Uzņēmuma stratēģija    25
3.1.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    25
3.2.  Veiksmes atslēga    26
3.3.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Bibliogrāfiskais saraksts    29
Extract

Pēdējos aptuveni desmit gados Latvijā attīstās daudzas nozares: paaugstinās sniegto pakalpojumu līmenis, uzlabojās daudzu preču kvalitāte, paplašinās daudzu preču sortiments, attīstās dažādas darbības sfēras. Palielinās arī būvniecības apjomi gan Rīgas centrā, gan Latvijā. Līdzās aug gan celtniecības kompāniju skaits, gan celtniecības materiālu veikalu daudzums, un, protams, celtniecības materiālu sortiments un to saražotie apjomi, lai nodrošinātu celtniecības tirgu ar nepieciešamajiem materiāliem.
Tāpēc ir būtiski izanalizēt gan ārējo vidi, lai iegūtu priekšstatu par tirgus iespējām, draudiem, konkurenci un pieprasījumu pēc produkcijas, gan iekšējo vidi, lai noskaidrotu, vai uzņēmuma tēkoša stratēģija atbilst tirgus nosacījumiem.
Šajā kursa darbā tiks aprakstīts viens no vadošajiem celtniecības materiālu ražošanas uzņēmumiem Latvijā, kura preču zīme ir plaši pazīstama. Taču kursa darba autores, pēc šī uzņēmuma darbinieku prāsībām negribētu atklāt kompānijas nosaukumu un tas figurēs kā “Janvil Inc”
Kā jau iepriekš bija teikts, “Janvil Inc” ir celtniecības materiālu ražotājs, kas piegādā tirgū cementu un betonu. Ņemot vērā to faktu, ka betons un cements ir divi dažādi produkti, kuru ražošanas tehnoloģija būtiski atšķiras, kā arī to tirgzinības koncepcija, šajā kursa darbā tiks veikta betona ražošanas sfēras tirgus izpēte.
Dati un cipari minētie šajā kursa darbā ir uzņēmuma ikmēneša tirgus izpētes un analīžu rezultāti.
Patstāvīgā pētījuma mērķis ir izpētīt uzņēmuma “Janvil Inc” pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus par uzņēmuma stāvokļi.
Mērķa sasniegšanai izvirzīti šādi uzdevumi :
1.Raksturot piedāvāto produktu;
2.Izpētīt uzņēmuma makrovidi;
3.Izpētīt uzņēmuma mikrovidi;
4.Noteikt firmas stiprās un vājās puses, kā arī noteikt iespējas un draudus;
5.Veikt secinājumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma stāvokļa tirgū uzlabošanai.
Kā izziņu avotus autores darbā izmantoja dažādu autoru publikācijas par izvēlēto tēmu, tai skaitā arī interneta rakstus, rokasgrāmatas, privātu pētījumu, kā arī mācību grāmatas. Faktiskais materiāls iegūts no Centrālās Statistikas Pārvaldes publikācijām.
1.Tirgzinības iekšējās vides analīze
1.1.Uzņēmuma apraksts
Uzņēmums, kuram tiek veikta mārketinga analīze, ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA) “Janvil Inc”, kas nodarbojas ar betona ražošanu un tirdzniecību.
Firma ir dibināta 1998. gadā. Pirmā šī uzņēmuma betona ražotne uzsāka savu darbību Rīgā, Pārdaugavā (konfidencialitātes nolūkos precīza adrese netiek minēta). Ražošanas jauda šai rūpnīcai ir 40m³ stundā, jeb līdz pat 65 tūkstošiem m³ gadā. Iestājoties ziemas periodam, šai ražotnei ir iespēja sildīt betonu. Tas ir ļoti svarīgi, jo šī īpašība nodrošina betona ražošanu arī ziemas mēnešos, jo patreiz celtniecības darbi notiek arī aukstajā gada laikā, taču ar stipri zemāku intensitāti, nekā vasarā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1117975
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register