Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897238
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  AVON vēsture    4
2.  AVON pasaulē    5
3.  M. Portera konkurences rombs    6
  Faktoru nosacījumi    6
  Pieprasījuma nosacījumi    6
  Saistītas un atbalsta nozares    7
  Uzņēmuma stratēģija un konkurences vide    8
3.1.1  Mērķi    8
3.1.2  Stratģijas    8
3.1.3  Uzņēmuma vadība    9
3.1.4  Konkurence, kas pastāv nozares ietvaros    9
  Citi faktori, kas ietekme pamatfaktorus    10
4.  Secinājumi    13
  Bibliogrāfiskais saraksts    15
Extract

AVON ir pasaulē lielākā tiešās tirdzniecības kompānija, kas sniedz iespēju miljoniem sieviešu visā pasaulē būt skaistām un neatkarīgām.
AVON produkti tiek pārdoti vairāk nekā 100 valstīs, un kompānijas vispārējais apgrozījums pārsniedz 10 miljardus ASV dolārus gadā. Ar kompāniju sadarbojas vairāk kā 5,5 miljoni aktīvu Konsultantu, bet pavisam AVON birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 40 000 darbinieku. Katru dienu ik sekundi mēs pārdodam 4 AVON lūpu krāsas, un kompānijas zīmola atpazīstamība sasniedz 90% visas pasaules.
Videi draudzīgā kompānija rūpējas par to, lai visi AVON produkti ir droši lietotājiem un ražoti, izmantojot dabai draudzīgas metodes, turklāt šīm prasībām tiek sekots līdzi visā pasaulē. 1989. gadā AVON kļuva par pirmo lielo kosmētikas kompāniju, kas paziņoja par pilnīgu atteikšanos no produktu testēšanas uz dzīvniekiem.
AVON produkti iedalās trīs produktu kategorijās: Skaistumkopšanas, kas sastāv no kosmētikas, smaržām, ādas aprūpes un tualetes piederumiem, Skaistumkopšana Plus, kas sastāv no modes rotaslietām , pulksteņiem, apģērba un aksesuāriem, ka arī Pēc Skaistumkopšana, kas sastāv no mājas produktiem, dāvanām, dekoratīvajiem izstrādājumiem, atpūtas un izklaides produktiem, bērnu produktiem.
Globālais Pētniecības un Attīstības centrs atrodas tieši tajā pašā vietā, kur reiz tikusi uzcelta pati pirmā AVON laboratorija – Safernas pilsētā, Ņujorkā. Tā ir vieta, kur pagātne satiek nākotni un roku rokā iet skaistumkopšana ar jaunākajām tehnoloģijām. Ar savu novatorisko garu un ilgstošo apņemšanos centrs ir uzplaucis, lai kļūtu par vienu no tehnoloģiski visattīstītākajiem pētniecības un attīstības centriem šajā nozarē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register