Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899071
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma iekšējā vide un tās faktori    5
  Mērķi    6
  Darbinieki    7
  Organizācijas struktūra    8
  Organizācijas kultūrvērtības    8
  Tehnoloģija    9
2.  Ārējās vides raksturojums    10
2.1.  Tieši ietekmējošie faktori    11
2.2.  Netieši ietekmējošoe faktori    16
3.  Attiecības starp uzņēmumu un vidi    21
  Secinājumi    23
  Summary    25
  Izmantotā literatūra un avoti    26
Extract

Ievads

Laikā, kad industriālo laikmetu ir nomainījis informācijas laikmets, katram uzņēmumam ir nopietna uzmanība jāpievērš apkārtējai videi. Uzņēmumiem ir jāpielāgojas jaunajiem apstākļiem, vai jābeidz pastāvēt. Nav šaubu, ka to, kādi uzņēmumi un organizācijas būs nākotnē, noteiks cilvēki un viņu mācīšanās tempi. Ikvienam vadītājam jāapzinās, kādas pārmaiņas skars apkārtējo sabiedrību, darba tirgu kopumā un viņa paša darbu. Vienīgais, kas nemainīsies,- jebkura biznesa veiksme būs atkarīga no klienta!
Katram uzņēmumam jābūt spējīgam apgūt jaunus procesus un piemērot savu struktūru jauniem apstākļiem. Tam ir īpaši liela nozīme, saskaroties ar pārmaiņām un sarežģījumiem globālajā tirgū un cīnoties ar to radītajām sekām. Uzņēmuma stratēģija un organizatoriskās iespējas ir regulāri jāizvērtē. Un visbeidzot, uzņēmuma misijai ir jāatbilst tā iekšējai vīzijai un vērtībām (uzņēmuma veidolam nākotnē), tajā pašā laikā saglabājot uzņēmuma publiskā tēla un reputācijas viengabalainību. Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādām jomām, un uzņēmumam ir jāizprot šī vide un jāmāk tā pielāgot savai darbībai, kā arī dažās lietās jāmāk pielāgot sava darbība videi. Vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Ir mikro un makro vide, tas ir uzņēmuma iekšējā vide, kuru uzņēmums pats veido, izvēlās un vada, un ārējā vide, tie ir spēki, kuri firmu ietekmē neatkarīgi no tās gribas un kuru uzņēmums nevar tik viegli ietekmēt, kā arī ar šo vidi firmai vienmēr uzsākot kādu darbību būs jārēķinās.
Lai kļūtu par veiksmīgu uzņēmēju nepieciešams izvērtēt savu biznesu kā no iekšienes, tā no arī no ārpuses. Uzņēmējam jāzina, ka uzņēmējdarbības vide nepārtraukti pārsteidz, var būt gan jauni draudi, gan jaunas iespējas. Katrai kompānijai, lai izdzīvotu visu laiku jāseko līdzi notiekošajām pārmaiņām. Uzņēmējdarbības vidi var pētīt pats uzņēmējs, kā arī var to atstāt speciālistu rokās, t.s. mārketinga speciālisti.
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmējdarbības vidi.
Mērķa saniegšanai tiek iztirzīti šādi uzdevumi:
1. Izzināt iekšējās vides būtību un to ietekmējošos faktorus.
2. Raksturot ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus.
3. Izzināt attiecības starp uzņēmumu un vidi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1134559
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register