Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901633
 
Evaluation:
Published: 13.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma „A” raksturojums    8
  Uzņēmuma struktūras, mērķu un misiju analīze    8
1.2.  Nozares raksturojums un attīstības perspektīvas    11
1.3.  Uzņēmuma darbības raksturojums    18
2.  Mārketinga plāns    26
2.1.  Uzņēmuma veikalu apgrozījuma analīze    26
2.2.  Uzņēmuma klientu struktūras un būtiskako konkurentu analīze    27
2.3.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums    30
3.  2003.–2005.gadu finanšu radītāju un 2006.gada finanšu plāna analīze    35
3.1.  Likviditātes un aktivitātes radītāji    36
3.2.  Saistības un rentabilitātes radītāji    39
3.3.  Du Pona mētode, bezzaudējumu punkts un drošības zona    43
3.4.  2006.gada plānoto finanšu rādītāju analīze    45
  Secinājumi    54
  Priekšlikumi    56
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    58
  Galvojums    60
  Pielikumi    61
Extract

Diplomdarba izstrādei tika izvēlēts temats „Uzņēmuma „A” attīstības plāns”. Sakarā ar ļoti strāuji augošo konkurenci, pateicoties Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, optimāla uzņēmuma stuktūra un stirngri noteiktie mērķi, kā arī attīstības finanšu rādītāji, ir svārīgie uzņēmuma konkurētspējas faktori.
Šī diplomdarba mērķis balstoties uz uzņēmuma „A”attīstības plānu, uzņēmuma iekšējo situāciju, kā arī uz mārketinga un finanšu plāna analīzes pamatā un sasniedzot izvirzītus uzdevumus, istrādāt secinājumus un dot prikšlikumus uzņēmuma „A” attīstības plāna veicinašanai.
Lai sasniegtu mērķi ir izvērsti sekojošie uzdevumi:
1.Noteikt uzņēmuma struktūru un to priekšrocības un trūkumus;
2.Raksturot uzņēmuma mērķus un misiju;
3.Noprecizēt situāciju nozarē un attīstības perspektīvas;
4.Raksturot uzņēmuma darbību, ka arī piedāvāto produkciju un lielākus piegādatajus;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga plānu;
6.Raksturot klientu strukturu, kā arī noteikt būtiskakos konkurentus un uzņēmuma stipras un vājas puses;
7.Raksturot uzņēmuma mārketinga stratēģiju;
8.Izpētīt uzņēmuma finanšu radītājus par 2003.-2005.gadiem un 2006.gada finanšu plānu.
Lai noteiktu uzņēmuma struktūru, to priekšrocības un trūkumus, autore pirmā nodaļa izpētīja uzņēmumu struktūras pamatveidus. Tiek aprakstītas struktūras pamatveidi un noteikts uzņēmuma „A” struktūras veids. Pēc struktūras raksturojuma tiek izdarīti secinājumi par ievērojamiem šo struktūras priekšrocības un trūkumiem. Ievērojāma nodaļas daļa tiek vēltīta uzņēmuma mērķu un misiju raksturošanai.
Tiek noprecizēta situācija nozarē – ta kā uzņēmums nodarbojas ar tekstīlizstrādājumu tirdzniecību, tiek analizēta situācija gan viegla rūpniecibā kopumā, gan tekstilrūpniecība Latvijā kā tāda. Autors otrā nodaļā vēl raksturo dažādas nozares tirgus attīstības stadījas un noteic, kāda stadijā atrodas apskatamais uzņēmums „A”.
Pirmājā nodaļā veltīta arī uzņēmuma „A” darbības raksturošanai, t.i. ar ko uzņēmums nodarbojas, kur atrodas to veikali, kādu sortimentu tas piedāva. Autors arī nevar piemirst galvenus piegādātājus un īsi aprakstīt arī tos.
Savukārt, otrā nodaļā, tā saucamā mārketinga plānā, tiek pētīta uzņēmuma veikalu apgrozījuma izmaiņu tendence izmantojot trend liniju. Vēl nodaļā tiek noteikti uzņēmuma klientu grupas un būtiskakie konkurenti nozarē. Tiek izvirzīti divi galvenie konkurenti un ir noteikts cenu līmenis preču grupās. Nav piemirstas arī nodaļā noteiktas uzņēmuma stipras un vājas puses. Atsevišķi tiek īsi aprakstīta uznēmuma „A” mārketinga stratēģija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register