Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903438
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Stratēģiskās vadīšanas būtība    4
1.1.  Uzņēmuma situācijas analīze. SWOT analīze    5
1.2.  Izvērstā SWOT matrica    6
2.  Kādēļ un kā izmanto SWOT un izvērsto SWOT analīzi?    8
2.1.  Kā veikt izvērsto SWOT analīzi    8
2.2.  SWOT analīzes darbu saraksts    9
2.3.  Ieteikumi veiksmīgai SWOT analīzes veikšanai    10
3.  Viesnīcas „Raibie Logi” analīze izvērstās SWOT matricas sektora noteikšanai    11
3.1.  Ārējas vides faktoru ietekme uz viesnīcas darbību    11
3.2.  Viesnīcas „Raibie Logi” konkurētspēja, konkurences analīze    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Secinājumi
Stratēģiskā vadīšana ir uzņēmuma nākotnes veidošana.
Rezultātu novērtēšana, korekciju veikšana, jaunu ideju ģenerēšana ir viens no stratēģijas procesa posmiem, kuru noteikšanai, analīzei mūsdienās pielieto daudz dažādas metodes, analīzes, matricas.
Mūsdienās SVID analīze ir vien no populārākajām metodēm, ar kuras palīdzību var noteikt uzņēmuma patreizējo stāvokli un turpmākās darbības stratēģiju.
SVID analīze ir ārkārtīgi noderīgs instruments, veicot dažādu situāciju analīzi un pieņemot svarīgus lēmumus, kuru var pielietot jebkurš uzņēmums.
SVID analīze palīdz izvērtēt faktorus, kas nodrošina uzņēmuma veiksmīgu attīstību un kuri var veicināt tā tālāko izaugsmi, kā arī attīstīt un uzlabot konkrētu biznesa portfeļa vienību.
Ārējās vides faktori var dažādi ietekmēt uzņēmuma darbību vai konkrētu biznesa vienību portfeli. Ja uzņēmums spēj veiksmīgi pielāgoties, tad tas spēs atrisināt visas ar to saistītās problēmas, barjeras. Tomēr tie ir faktori, kurus uzņēmums nevar kontrolēt, bet var nelielā mērā ietekmēt.
Uzņēmuma konkurētspējīgā priekšrocība ir tas faktors, kuru uzņēmums var kontrolēt, kā arī ietekmēt tiešā veidā ar 4 galvenajiem elementiem – efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi un klientu vēlmes.
Jo labvēlīgāki ir ārējās vides faktori un spēcīgāka konkurētspēja uzņēmumam, jo vieglāk ir darboties nākotnē, izvēlēties konkrēto stratēģiju un vadīties pēc tās.
Izanalizējot viesnīcas „Raibie Logi” ārējās vides ietekmi un konkurētspējīgo priekšrocību, bija viegli noteikt kurā izvērstās SWOT matricas sektorā atrodas uzņēmums.
SWOT un izvērstās SWOT matricas metodes ir vienkāršs veids kā novērtēt uzņēmuma stāvokli, tā iespējas un noteikt turpmāko rīcības plānu.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register