Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:925695
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Motivēšanas teorijas    4
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

Ievads
Motivācija ir dinamisks process, kura gaitā cilvēkos rodas vēlme darboties, lai sasniegtu biznesa mērķi, lai apmierinātu savas personīgās vajadzības un iegūtu maksimālo apmierinājumu. Uzņēmums bez kolektīva nevar pastāvēt tāpat kā kolektīvs bez uzņēmuma. Darbinieku motivāciju var paaugstināt piešķirot prēmijas, kuras piešķir par kādiem īpašiem nopelniem un sasniegumiem vai par labi padarītiem tiešajiem darba pienākumiem. Taču ilgtermiņā ir nepieciešami citi atzinības elementi, tiek investēti darbinieku atpūtas pasākumiem, uzņēmumi rūpējas par darbinieku veselības aprūpi, izglītības iegūšanu un profesionālo iemaņu paaugstināšanu. Patlaban arvien vairāk darbinieku izvēlas saņemt atzinību no darba devēja citās formās. Ir arī izņēmumi, kad darbinieks par ārpus saviem pienākumiem un darba laika, un pēc savas iniciatīvas paveikto var saņemt būtisku atalgojumu.
Kvalificēts un lojāls darbinieks ir uzņēmuma lielākais kapitāls. Mūsdienu mainīgie darba tirgus apstākļi un cīņa par labākajiem darbiniekiem, šķiet, ir vienas no raksturīgākajām 21. gadsimta darba tirgus iezīmēm. Salīdzinot darba motivācijas sistēmas Latvijas vadošajos uzņēmumos ar citu valstu vadošajiem uzņēmumiem, tad tās ir līdzīgas un atbilstošas tendencēm modernā personāla vadībā. Taču kopumā Latvijā pietrūkst profesionālu zemākā un vidējā līmeņa vadītāju. Daudzos uzņēmumos darbinieku motivēšana būtu sekmīgāka, ja vadītāji būtu motivētāki un kompetentāki motivēt.
Referāta mērķis ir izzināt motivēšanas teorijas no teorētiskā viedokļa un to pamatojums tika iegūts no dažādām mācību literatūras grāmatām, kā arī tika apskatīta motivācijas nozīme un esamība uzņēmumos, kā darbinieki tiek motivēti. Darba autors, lai atspoguļotu dažādu uzņēmumu pielietotās metodes un vadītāju viedokļus par motivēšanu, tika izmantoti dažādi žurnālu un avīžu raksti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1135720
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register