Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:938591
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Investīciju stratēģiskais mērķis un saturs    3
2.  Īss ārējās un iekšējās vides apraksts    3
2.1.  Produkta/ pakalpojuma apraksts    4
2.2.  Klientu, tirgus situācijas apraksts    4
2.3.  Konkurentu apraksts    5
2.4.  Ekonomiskā, politiskā vide, likumdošana    5
2.5.  Iespējamie riski un to novēršanas veidi    6
3.  Finanšu aprēķini    6
3.1.  Prognozēto datu aprēķins    7
3.1.1.  Investīciju apjoms    7
3.1.2.  Ieņēmumu un izdevumu aprēķini    7
3.1.3.  Investīciju projekta naudas plūsmas aprēķins    7
3.2.  Investoru peļņas līmeņa (diskonta) noteikšana    8
3.3.  Investīciju atmaksāšanās perioda aprēķins    9
3.4.  Investīciju izdevīguma aprēķins    9
3.4.1.  NPV (atmaksāšanās perioda metode)    9
3.4.2.  IRR (iekšējās atdeves likmes metode)    10
  Secinājumi    10
Extract

Investīcija jeb investēšana ir naudas vai citu aktīvu ieguldīšana komerciālā pasākumā ar mērķi gūt peļņu vai kādu citu labumu1.
Investīciju stratēģiskais mērķis uzņēmumam SIA „Burkāns” ir ar minimāliem ieguldījumiem palielināt uzņēmuma konkurētspēju un palielināt tirgus daļu par 10%, ieviešot jaunu pakalpojumu „Ēdienu piegāde”.
Pakalpojums „Ēdienu piegāde” ir aktuāls mūsdienu „skrejošajiem cilvēkiem”, kuri arvien mazāk uzmanības velta ēšanas procesam. Viņu galvenais mērķis – paēst ātri un pēc iespējas lētāk. SIA „Brukāns”, ņemot vērā klientu vēlmes, izvēlējies ieguldīt naudu motorolleru iegādei, lai varētu veikt ēdienu piegādi uz klientam vēlamo adresi.

1.Īss ārējās un iekšējās vides apraksts

Daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām. Tas var būt par iemeslu konkurētspējas zaudēšanai, kas var novest uzņēmumu līdz situācijai, kad jāatstāj tirgus. Ārēja vide sastāv no vispārējās ārējās vides – makrovidess un nozares ārējās vides - mikrovides. Vispārējā ārējā vide ietver visus tos nosacījumus un vides spēkus, kas tieši vai netieši ietekmē ikvienu firmu ikvienā nozarē: tiesiski – politiskās vides faktori (privatizācija, subsīdijas, nozaru regulācija, darba devēju un darba ņēmēju attiecības un citi), ekonomiskās vides faktori (% likmes (aizdevumiem, depozītiem), bezdarba līmenis, ekonomiskā aktivitāte, IKP pieaugums, budžeta deficīts, ārējās tirdzniecības deficīts), demogrāfiskās vides faktori (demogrāfiskais stāvoklis, dzimstība), kultūrvides faktori (kultūrvēsture, paradumi, dzīvesveids), zinātnes un tehnoloģiju vides faktori (komunikācijas, jauninājumi), ekoloģiskā vides faktori (globalizācijas ietekme).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1116122
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register