Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:942234
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Prakses vērtējums    4
  Prakses pašnovērtējums    6
  Prakses dienasgrāmata    9
  Kultūras institūcijas īss apraksts    10
  Kultūras iestādes tirgus nišas raksturojums    10
  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    10
  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    11
  Kultūras iestādes tirgus mērķis    12
  Kultūras iestādes tirgus aktivitāšu raksturojums    13
  Kultūras produkta apraksts    13
  Cenas no tirgus viedokļa    14
  Reklāmas veidi un efektivitāte    14
  Kultūras iestādes īss tirgzinības problēmu raksturojums un nepieciešamo izmaiņu priekšlikumi    15
Extract

Kultūras vadības studiju profils sevī ietver plašu darbību spektru, tas saistīts ne tikai ar mākslu, literatūru, pasākumu veidošanu, u.t.t., bet arī ar kultūras iestāžu vadību.
Ar kultūras iestādes vadību, kā arī ar prakses konsultanti D. Gruntmani biju sastapies jau iepriekšējo gadu praksēs, kad praktizējos Liepājas Pedagoģijas akadēmijā un veidojot labdarības izsoli, tāpēc šāda veida prakse nebija nekas svešs, tomēr iestādes - koncertestrādes "Pūt, vējiņi" - specifika padarīja šo praksi ļoti interesantu. Par cik šī prakse sakrita ar estrādes "Pūt, vējiņi" sezonas atklāšanu, darbs bija divtik atbildīgs - tajā ietilpa dažādu līgumu slēgšana, sezonas atklāšanas koncerta rīkošana, biļešu, reklāmas u.c. lietas.
Arī ar prakses konsultanti sastrādāties bija viegli, jo bija jau iepriekšēja pieredze rīkojot labdarības izsoli, tāpēc zinājām jau ko viens no otra varam gaidīt - un tāpēc koncertestrāde "Pūt vējiņi" uz prakses laiku tika nodota pilnīgā manā rīcībā, ko uzskatīju par lielu izaicinājumu - atklāt vienu no nozīmīgākajiem kultūras objektiem Liepājā, kas, manuprāt, man arī izdevās, jo koncerta rīkošana norisēja bez nekādiem starpgadījumiem. Un estrādes sezonu varēja uzskatīt par veiksmīgi atklātu.
Ļoti daudz darba prasīja tieši šī pasākuma sagatavošanas darbi, bet šeit lieliski noderēja akadēmijā apgūtās zināšanas - gan lietvedībā, gan mārketingā, gan pasākumu producēšanā, jo šī pasākuma veidošanā piedalījās vairākas Liepājas kultūras iestādes - gan Liepājas pilsētas Kultūras pārvalde (pasākuma finansēšana), gan Liepājas Latviešu Biedrības nams (biļešu tirdzniecība), gan SIA "Nekustamo īpašumu rekonstrukcija", kura ir atbildīga par koncertestrādi "Pūt, vējiņi". Bija nepieciešams šo iestāžu starpā sastādīt un slēgt dažādus līgumus un visu laiku uzturēt sakarus par visu notiekošo. Dažādus līgumus sastādīju arī pasākumiem, kas paredzēti uz priekšdienām - gan "Imanta Kalniņa dziedāšanas svētkiem", gan 10 brīvdabas kino pasākumiem, kas koncertestrādē norisināsies visas vasaras garumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register