Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:947512
 
Evaluation:
Published: 11.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Extract

Servisa definējums ir radies no angļu valodas Service – dienests, pakalpojums – tā ir apkalpošana vārda plašākā nozīmē. Serviss ir pakalpojumu komplekss, kas ir saistīts ar kādu izstrādājumu, pakalpojumu ekspluatāciju un noietu.[3,287]
Servisa mērķis ir piedāvāt pircējiem esošo preci un sniegt viņiem palīdzību lielākā labuma iegūšanā no iegādātās preces vai pakalpojuma.
Pircēju jeb patērētāju servisa apkalpošanas pieaugošā nozīme ir noteikta ar sekojošiem iemesliem:
Konkurences pieaugums;
Servisa centru izveidošana un profesionalizācija.
Servisa pamata funkcijas kā mārketinga instrumenta ir sekojošās:
1.pircēju jeb patērētāju piesaiste;
2.preču un pakalpojumu pārdošanas atbalsts un attīstība
3.pircēja informēšana. [8;24]
Serviss tā ir nodrošinājuma sistēma, kas ļauj patērētajam, izvēlēties priekš sevis optimālo variantu kāda izstrādājuma iegādi un patērēšanu.
Servisa nepieciešamība izriet no ražotāja centieniem veidot stabilo tirgu savai precei vai pakalpojumam. Augstās kvalitātes serviss noteikti veido pieprasījuma paplašināšanu, rezultātā arī veidojot uzņēmuma komerciālo veiksmi, paaugstina tā prestižu. Stiprās servisa dienesta izveidošana un tā efektīvā funkcionēšana ir visu uzņēmumu rūpju priekšmets, kas veiksmīgi uzstājās ārējā tirgū.
Raksturojot servisa politiku, un runājot darbā par tā būtību ir jāatceras un jāatrunā arī apkalpošanas kultūra, kas ir cieši saistīta ar katra uzņēmuma servisa politiku. Apkalpošanas kultūra – tā ir organizatoriskā darba kultūra, kas vērsta uz viesu apkalpošanu, kā pamatā ir noteiktu noteikumu, procedūru un praktisko iemaņu izstrāde. [3;56]
Apkalpošanas kultūras sastāvdaļas ir:
Drošība un ekoloģiskums
Interjera estētiskums, komforta nodrošinājums
Pietiekams trauku, piederumu un galda veļas klāsts
Personāla ētisko normu zināšanas un ievērošana
Viesu apkalpošanas noteikumu un kārtības ievērošana
Ēdienu un dzērienu pasniegšanas kārtības noteikumu zināšanas
Galda servēšanas pamatnoteikumu zināšanas. [8;25]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1113821
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register