Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:966770
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Informācija par uzņēmumu    5
  Biznesa pamatojums    7
  Pakalpojumu, darbības raksturojums    9
  Tirgus analīze    11
  Mārketings    11
  Vadība un personāls    19
  Riski un to mazināšanas pasākumi    19
  Finansu plāni    20
  Pielikumi    20
Extract

IK “R” darbosies viesnīcu un restorānu pakalpojumu sektorā. Uzņēmuma dibinātāja vēlas radīt labu un plašam sabiedrības lokam pieejamu 2. kategorijas viesu māju. Viesu māja atradīsies L rajona, M pagasta M. Uzņēmuma dibinātāja ir S.
IK ”R” viesu mājas biznesa plāna mērķis ir piesaistīt kredītresursus 10 000Ls apmērā komercdarbības uzsākšanai nepieciešamo pamatlīdzekļu iegādei.
Sākotnējie uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi būs sekojoši:
istabu īre;
bāra pakalpojumi;
biljarda spēle;
telpu īre saviesīgiem pasākumiem.
Par iespējamie uzņēmuma panākuma iemesliem tiek uzskatīti tādi apstākļi kā:
vairāku pakalpojumu koncentrēšana vienā vietā;
viesu māja spēs eksistēt, ja arī to neapmeklēs tūristi, jo uzņēmums vienlaikus apkalpos arī vietējos iedzīvotājus;
samērā neliels konkurentu daudzums dotajā pagastā;
savlaicīga pasākumu veikšana saimniekošanas risku novēršanai vai mazināšanai.
Viesu mājas mērķauditorija būs samērā plaša, jo tā gaidīs ikvienu, kas vēlas baudīt lielisku atpūtu, komfortu un dažādas izklaides. Ņemot vērā LR Centrālās Statistikas pārvaldes apsekojumu datus par ārzemnieku pūsmu Latvijā gada laikā, konstatēts, ka pēdējo piecu gadu laikā ievērojami pieaudzis ārzemju tūristu skaits. Tādējādi uzņēmums cer piesaistīt arī ārzemju tūristus. Protams galvenais mērķtirgus, uz ko orientējas uzņēmums būs Latvijas iedzīvotāji ar vidēju ienākumu līmeni (ģimenes, atpūtnieki, ceļotāji utt.), kas vēlas patīkami un pilnvērtīgi pavadīt savu brīvo laiku vai organizēt viesības un banketus.
Pirmajos trijos uzņēmuma darbības gados – kredītsaistību atmaksas laikā - uzņēmuma cenas tiks noteiktas ar mērķi – nodrošināt uzņēmuma izdzīvošanu tirgū, gūstot vismaz nelielu peļņu no uzņēmuma darbības. Salīdzinājumā ar citām izklaides vietām uzņēmums prognozē, ka tā cenas būs apmēram par 10% zemākas. Tas iespējams, jo uzņēmums lielāko daļu nepieciešamo pārtikas produktu iegādāsies no Ludzas rajona zemniekiem, kuru cenas ir ievērojami zemākas nekā pilsētu veikalos. Tāpat arī malka telpu apkurei tiks iepirkta no vietējiem mežu īpašniekiem un kokapstrādes uzņēmumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register