Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:969632
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas apraksts    3
2.  Organizācijas misija, mērķi, stratēģija    7
3.  Organizatoriskā struktūra    9
4.  SVID analīze    11
5.  Darbinieku motivācijas sistēma organizācijā    11
6.  Kontroles process organizācijā    12
7.  Vadības stils organizācijā    14
8.  Neformālās grupas organizācijā    14
9.  Organizācijas kultūra    14
10.  Mārketinga (tirgzinības) plāns    16
Extract

10.Mārketinga (tirgzinības) plāns
10.1.Uzņēmuma cenu politika
Uzņēmuma cenu politika ir viens no svarīgākajiem punktiem tirgus iekarošanā. Tās galvenais mērķis ir nodrošināt uzņēmumu ar pastāvīgiem klientiem. SIA ”Melnā pantera” ir paredzējusi konkurēt, izmantojot reklāmu, īpaši pievēršot uzmanību klientu apkalpošanas kvalitātei un komfortam.

10.2Cenu veidošana
SIA ”Melnā pantera” sava uzņēmuma cenu veidošanai aprēķina pakalpojuma ražošanas, realizācijas un popularizācijas izmaksas.
Veicot pētījumus Jelgavas novadā, secinājām, ka viesu namu skaits šajā novadā ir salīdzinoši mazs, bet klientu skaits salīdzinoši liels. Tāpēc klientiem nav liela iespēja izvēlēties, kuru viesu māju apmeklēt, bet tomēr klienti cenšas izvēlēties uzņēmumu ar labāku kvalitāti un zemākām cenām. Šis ir iemesls, kāpēc var veidoties konkurence.

10.3 Pakalpojumu pārdošanas veicināšanas pasākumi
• SIA ”Melnā pantera” ziemā piedāvā slēpošanas trasi, vasarā sporta aktivitātes – volejbola, badmintona un basketbola laukumus, bērnu laukumu un aktivitātes ūdenī (katamarānu noma). Ir iespēja iznomāt arī dažādus sporta inventārus.
• Uzņēmums piedāvā arī banketu zāli. Ja banketā piedalās virs 30 cilvēkiem un tiek arī izmantoti kafejnīcas pakalpojumi, mēs piedāvājam 15% atlaidi.
• Paredzētas atlaides ģimenēm, jo dārgo istabiņu dēļ, ģimenes parasti neatļaujas apmeklēt viesu mājas.
• Ir paredzētas atlaides klientiem, kuri gribēs izmantot visus SIA ”Melnā pantera” piedāvātos pakalpojumus: brokastis, pusdienas, vakariņas + pirts + viesu māja + pastaiga pa izklaides parku + sporta inventāru un katamarānu noma.

10.4 Reklāma
Lai uzņēmums iegūtu sev pēc iespējas vairāk klientu, ir nepieciešama reklāma. SIA ”Melnā pantera” reklāmas stratēģiju var iedalīt vairākās daļās:
• Pilsētas un rajona mērogā:
Reklāma rajona laikrakstos, tā ir izdevīga tāpēc, ka tai ir liela auditorija un informācija ir aktuāla;
Reklāma rajona tālruņu grāmatiņā. Šī reklāma ir izdevīga, jo izmaksas ir tikai vienreiz, bet informācija ir izmantojama pat vairākus gadus.
• Valsts un starptautiskajā mērogā
Te tiks iesaistītas tūrisma firmas, kurām tiks dotas uzņēmuma koordinātes. Tādā pat veidā reklāmas materiāli tiks doti līdzi šeit pabijušiem ārzemju klientiem;
Kā arī tiks izveidota SIA ”Melnā pantera” mājas lapa, kas būs pieejama interneta lietotājiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1328295
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register