Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:969861
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Stratēģija un stratēģiskās plānošanas process    5
1.1.  Stratēģijas jēdziens    5
1.2.  Stratēģiskās plānošanas process    7
1.3.  Stratēģiskās plānošanas līmeņi    21
2.  Stratēģijas izvēle    29
2.1.  Stratēģijas piemērotība    29
2.2.  Stratēģijas ticamība    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    38
Extract

Izmantojot jūtīguma analīzi, stratēģiskās alternatīvas riska novērtējums tiek saistīts ar stratēģijas analīzi. Šī metode pamatojas uz to, ka tā ļauj izvērtēt un mainīt kritiskos pieņēmumus, kas ir katras stratēģijas pamatā. Jūtīguma analīze dod iespēju novērtēt to, kā mainās paredzamais rezultāts, piemēram, peļņa, atkarībā no izdarītajiem pieņēmumiem un to izmaiņām. Jūtīgumu var novērtēt, izmantojot vairākas metodes. Vienkāršākā metode ir faktoru vai pieņēmumu secīgā sakārtošana atkarībā no tā, kā tie ietekmē uzņēmuma rentabilitāti. Situācijas modelēšana ir mēģinājums, veidojot uzņēmuma un tā apkārtējās vides kvantitatīvo modeli, ņemt vērā visus faktorus, kaut gan ir gandrīz neiespējami iegūt pilnīgi reālu modeli. Šī metode ir ļoti noderīga tad, ja darbības veiksmi ietekmējošie faktori ir kvantitatīvi analizējami.
Izšķirošā daļa stratēģijas novērtēšanā ir dažādu kultūru saderības novērtējums. Tas ir sevišķi būtiski stratēģijām, kurās ir iesaistīti kopuzņēmumi, tiek izveidotas stratēģiskās alianses vai pievienoti citi uzņēmumi. Lai veiktu šo novērtēšanu, ir jānosaka, kādas ir uzņēmuma ieinteresētās puses. Ieinteresēto pušu identificēšana ir nepieciešama, lai novērtētu to reakciju attiecībā uz jaunajām stratēģijām un lai varētu ietekmēt šo reakciju un līdz ar to arī stratēģiju pieņemamību.
Ieinteresēto pušu un to prasību novērtējums ir būtisks stratēģisko alternatīvu izvērtēšanas elements. Kaut arī dažreiz šis vērtējums nesakrīt ar novērtējumu, kas iegūts, izmantojot iepriekš aplūkotās skaitliskās un racionālās analīzes metodes, tomēr, lai iegūtu pilnīgāku viedokli par iespējamajām stratēģiskajām alternatīvām, ir nepieciešamas izmantot visas minētās metodes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1358427
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register