Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:972705
 
Evaluation:
Published: 27.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS.    3
I.Tēma.  KOMERCDARBĪBAS ĒTIKAS BŪTĪBA    4
II.Tēma.  VARA, KORUMPĒTĪBA, ATBILDĪBA, SOCIĀLĀ ATBILDĪBA    9
III.Tēma.  PATIESĪBA UN MELI    13
IV.Tēma.  TAISNĪGUMS    19
V.Tēma.  UZŅĒMUMA KULTŪRA UN ĒTIKA    30
  KOPSAVILIKUMS    39
Extract

Sākot rakstīt šo darbu saskārāmies ar problēmsituāciju, ka samērā maz zinām par ētiku Latvijas komercdarbībā un sabiedrībā kopumā. Vispārēji priekšstati, protams, ir ikvienam no mums, tomēr neviens no mums nav salīdzinājis pašreizējo situāciju valstī ar ētikas teorētisko izklāstu.
Ētikas un morāles principi mūsdienu komercdarbībā kļūst arvien aktuālāki. Lai arī uzņēmējdarbība ir orientēta uz egoistisku mērķi – peļņas gūšanu – pieredzējušākie mūsdienu komersanti tomēr balstās uz augstiem ētiskiem standartiem. Tas mūsdienās ir sekmīgas komercdarbības pamatelements.

Patstāvīgā darba objekts: Ētika komercdarbībā un sabiedrībā Latvijā

Patstāvīgā darba priekšmeti:
Komercdarbības ētikas būtība
Vara, korumpētība, atbildība un sociālā atbildība
Patiesība un meli
Taisnīgums
Uzņēmuma kultūra un ētika

I Tēma
KOMERCDARBĪBAS ĒTIKAS BŪTĪBA

Komercdarbības ētika ir mācība par labo un ļauno, taisnīgo un netaisnīgo, patieso un nepatieso, brīvību un atbildību, varu īpašajās attiecībās un situācijās, kas rodas komercdarbībā.
Tās sastāvdaļas ir dažādu nozaru, piemēram, mārketinga, finanšu, uzņēmuma vadības u.c. ētikas. Komercdarbības ētika pēta savstarpējas sadarbības un pakļautības attiecības starp dažādu nozaru pārstāvētām amatpersonām, starp darba devējiem un ņēmējiem, starp indivīdiem sabiedrībā. Diemžēl nav vienotu un precīzu tieši komercdarbībai veidotu ētikas un morāles principu, taču mūsdienu konkurences apstākļos, lai arī uzņēmējdarbība ir orientēta uz egoistisku mērķi – peļņas gūšanu - pieredzējušākie komersanti tomēr balstās uz augstiem ētiskiem standartiem. Tas mūsdienās ir sekmīgas komercdarbības pamatelements. Protams, jāsaglabā šī komercdarbības pamatmisija – peļņa, jo tā ir valsts labklājības avots ( nodokļu veidā līdzekļi tiek virzīti uz valsts budžetu). Sarežģītās situācijās jācenšas rīkoties atbilstoši ētikas izpratnei un normām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1114526
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register