Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:983516
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas vispārējs apraksts    2
1.1.  Organizācijas īsā vēsture    2
1.2.  Īss produkta raksturojums    2
1.3.  Darbības jomas raksturojums    3
1.4.  Juridiskais statuss    3
2.  Organizācijas misija, mērķi un stratēģijas    3
2.1.  Organizācijas misija    3
2.2.  Organizācijas mērķi (stratēģiskie, taktiskie, operatīvie mērķi)    4
2.3.  Organizācijas darbības plānu sistēma    5
2.4.  Organizācijas stratēģija    6
3.  Organizatoriskā struktūra    7
4.  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze    10
4.1.  Organizācijas iekšējās vides analīze    10
4.2.  Organizācijas ārējās vides analīze    13
5.  Darbinieku motivēšana organizācijā    19
6.  Organizācijas darbības kontrole    23
6.1.  Operatīvā kontrole    23
6.2.  Organizācijas kontrole    25
6.3.  Stratēģiskā kontrole    26
6.4.  Kontroles efektivitāte    26
7.  Vadīšanas stils    27
8.  Neformālās grupas organizācijā    28
9.  Organizācijas kultūra    29
10.  Secinājumi un priekšlikumi    32
11.  Izmantojamā literatūra    34
Extract

1.2. Īss produkta raksturojums
SIA „Dukāts” ražotais produkts ir konditorijas preces: kliņģeri, striceles, smalkmaizītes, tortes, kūkas, ruletes, plātsmaizes, cepumi, kūciņas, pīrādziņi un groziņi. Tā kā uzņēmums skaitās arī par bistro, tad tiek piedāvāts arī dienas ēdieni: zupas, brokastu ēdieni, pamatēdieni, mērces, deserti , uzkodas, salāti, piedevu salāti, piedevas u.c. Uzņēmums arī piedāvā tādu pakalpojumu, kā banketu zāli priekš svētku banketiem, bēru mielastiem, izbraukuma banketiem, furšetiem, un semināriem.

1.3. Darbības jomas raksturojums
Uzņēmums nodarbojas ar pārtikas tirdzniecību, sabiedrisko ēdināšanu. SIA “dukāts” ražojošās vienības ir bistro un konditorejas cehs, kuru izstrādājumus realizē „Dukāta” veikals.

1.4. Juridiskais statuss
Uzņēmums dibināts kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību, tās pamatkapitālu veido dalībnieku iemaksātās daļas, kas dod tiesības dalībniekiem piedalīties pārvaldē un saņemt sabiedrības peļņas daļu. Sabiedrība atbild par savām saistībām ar visu savu mantu. Dibinātāji personiski neatbild par sabiedrības saistībām. Sabiedrības dibināšanas dokumenti ir dibināšanas līgums, statūti un dibināšanas sapulces protokols. Uzņēmums ir reģistrēts LR Uzņēmumu reģistrā un ir nodokļu maksātājs.

2. ORGANIZĀCIJAS MISIJA, MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS
2.1. Organizācijas misija
Misija – organizācijas vispārējs mērķis, fundamentālu nodomu apgalvojums. Pateicoties misijas formulēšanai, organizācijas var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Misija raksturo uzņēmuma galvenos mērķus un ir vērsta uz patērētājiem. Misijas formulējums ietver atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
ko dara uzņēmums?
kā uzņēmums to dara?
kāda tipa patērētājus var piesaistīt organizācijas mikroklimats?
Līdz ar to uzņēmuma SIA „Dukāts” misijas formulējums ir sekojošs:
Organizācijas misija ir nodrošināt Jūrmalas un Rīgas iedzīvotājus ar augstas kvalitātes produktiem un pakalpojumiem, kurus sniedz kvalificēts personāls par pieejamām cenām.
Kā var redzēt no misijas, galvenā SIA „Dukāts” vērtība ir šī uzņēmuma pircēji. Līdz ar to kompānija cenšas piedāvāt patērētājiem kvalitatīvus, daudzveidīgus produktus un pakalpojumus, kas varētu apmierināt dažādas klientu vēlmes. Labs servisa līmenis, laipna un ātra apkalpošana arī ir virzīta, lai patērētāji izvēlētos tieši šīs kompānijas pakalpojumus. Protams arī ar savu darbību veicināt valsts ekonomisko attīstību, maksājot nodokļus un gūt peļņu no uzņēmuma saimnieciskās darbības.

2.2. Organizācijas mērķi

Mērķis - vēlamais stāvoklis nākotnē vai gala rezultāts, ko izvirza un cenšas sasniegt kompānija „Dukāts”. Šīs kompānijas mērķis ir laba kvalitāte, ātrs un profesionāls darbs, peļņas iespējas, mērenas cenas, rēķinoties ar vidējo iedzīvotāju slāņa pirktspēju. Uzņēmums var gūt peļņu, ja produktu piedāvājums tiek veikts par izdevīgām cenām, ir veikta tirgus izpēte, saskaņota likumdošana, piedāvāta efektīva ražošanas tehnoloģija.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register