Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984496
 
Evaluation:
Published: 27.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    4
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    5
1.4.  Uzņēmuma īpašuma tiesību raksturojums    6
2.  TIRGUS ANALĪZE    7
2.1.  Tirgus apstākļi    7
2.1.1.  Ģeogrāfiskie faktori    7
2.1.2.  Demogrāfiskie faktori    7
2.1.3.  Sociālekonomiskie faktori    7
2.1.4.  Psihogrāfiskie faktori    7
2.1.5.  Tirgus ietilpība    10
2.2.  Piedāvājuma apstākļi (Konkurentu analīze)    10
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    12
3.1.  Tirgus izpēte, anketēšana, diversifikācija    12
3.2.  Uzņēmuma mērķi    12
3.2.1.  Uzņēmuma vēsture    12
3.2.1.  Misija    12
3.2.2.  Stratēģiskie mērķi    12
3.2.3.  Taktiskie mērķi    13
3.2.4.  Operatīvie mērķi    13
4.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS DETALIZĒTS PLĀNS    14
4.1.  Materiālais potenciāls    14
4.1.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    14
4.1.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    15
4.1.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    16
4.1.4.  Telpu un sagādes procesa raksturojums    17
4.2.  Cilvēku potenciāls    17
4.2.1.  Administratīvais potenciāls    17
4.2.2.  Darbinieku potenciāls    18
4.3.  Finanšu potenciāls    19
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS (MIX)    19
5.1.  Produkts    19
5.1.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    19
5.1.2.  Produktu sortiments un to raksturojums    20
5.1.3.  Produkta kvalitāte    21
5.1.4.  Preces dzīves cikls    22
5.2.  Cena    24
5.3.  Vieta / Sadale    27
5.3.1.  Piegādātāji    27
5.3.2.  Starpnieki    27
5.3.3.  Klienti    28
5.4.  Produkta virzīšana tirgū / Reklāma    28
5.4.1.  Reklāma    28
5.4.2.  Noieta veicināšanas pasākumi    29
5.4.3.  Sabiedriskā tēla veidošana    29
6.  RISKS UN TĀ VADĪŠANA    30
7.  FINANŠU INFORMĀCIJA    32
8.  UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ, SVID ANALĪZE    41
8.1.  SVID analīze    41
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    42
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    43
  GRAFISKĀ DAĻA    50
Extract

KOPSAVILKUMS
Biznesa plāns ir viens no svarīgākajiem dokumentiem uzņēmējdarbības uzsākšanā. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „V-aptieka” reģistrēta Latvijas Republikas Ventspils pilsētas reģionālās nodaļas Komercreģistrā 2009. gada 02. janvārī. SIA „V-aptieka” ir jaundibināms uzņēmums. Biznesa plāns iepazīstina ar SIA „V-aptieka” dibināšanas un pastāvēšanas principiem. Biznesa plānā ir aprakstīti visi darījumi, nosacījumi un stratēģija. Saskaņā ar šo dokumentu SIA „V-aptieka” pieder vienai fiziskai personai.
SIA „V-aptieka” tiek dibināta ar nolūku veikt uzņēmējdarbību veselības aizsardzības un sociālās aprūpes sfērā, piedalīties iedzīvotāju veselības aprūpē, nodrošināt ikvienu ar nepieciešamo viņam farmaceitisko izstrādājumu, konsultēt katru cilvēku, kuram būs vajadzīga atbilde uz jautājumu, kas saistīts ar noteiktām kāda preparāta vai slimības īpašībām, veikt kvalitatīvu zāļu testēšanu. SIA „V-aptieka” galvenais darbības virziens ir aptiekas izveidošana, kura nodrošinās plaša sortimenta medikamentu iegādes iespējas Ventspils pilsētas iedzīvotājiem.
SIA „V-aptieka” juridiskā un arī faktiskā adrese ir Kuldīgas iela 30, LV-3601, Ventspils, Latvija. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 23 000 LVL, kas ir sadalīts 23 daļās ar nominālvērtību 1 000 LVL. Uzņēmējdarbības uzsākšanas datums ir 02.01.2009. SIA „V-aptieka” piesaistītais kapitāls ir 3 000 LVL īstermiņa kredīts. Uzņēmējdarbības uzsākšanai ir saņemta licence uz 5 gadiem. SIA „V-aptieka” piesaistīs savus klientus ar aptiekas interjeru, plašu medikamentu izvēli, atlaižu sistēmām un laipnu apkalpošanu. Uzņēmumam nepieder nekādas ēkas, būves, zemes gabali. Uzņēmējdarbība tiek veiktā nomātajās telpās. Uzņēmumā strādās 6 cilvēki, kuri būs gan no pilsētas, gan vietējie iedzīvotāji.
SIA „V-aptieka” galvenie konkurenti ir aptiekas, kas darbojas Ventspils pilsētā. Konkurence starp patreizējām aptiekām notiek par kvalitāti, reklāmu, dizainu un medikamentu cenām. Pašreiz Ventspilī darbojas 7 aptiekas. Biznesa plānā jaunizveidotais uzņēmums analizē uzņēmuma darbību, ņemot vērā iedzīvotāju skaitu, pirktspēju un konkurenci, neaizmirstot par cenu politiku un reklāmu.
Lai SIA „V-aptieka” būtu peļņu nesošs uzņēmums, izstrādāti aptiekas darbības mērķi, plānots izgatavot zāles pēc receptēm.
Veicot finansiālo pārskatu, SIA „V-aptieka” plāno darboties bez zaudējumiem.


1. UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS
1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu
Uzņēmuma juridiskais statuss – sabiedrība ar ierobežotu atbildību.
Uzņēmuma pilns nosaukums - sabiedrība ar ierobežotu atbildību „V-aptieka” (turpmāk tekstā sabiedrība).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,20 €
Work pack Nr. 1124895
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register