Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Uzņēmuma A/S "Dzintars" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana

     

    Research Papers28 Business

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987486
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma apraksts    6
2.  A/S „Dzintars” mikro un makro vides analīze    8
2.1  Mikrovides analīze    8
2.2  Makrovides analīze    9
2.2.1  Valsts galvenie statistikas rādītāji    9
2.2.2  Tirgus apjomi [13]    10
2.3  Tirgus ietilpības novērtēšana    11
2.4  Makrovides faktori    12
3.  Nozares analīze    14
3.1  Portera piecu spēku modelis    14
4.  Konkurentu analīze    18
4.1  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode, konkurentu daudzstūris    18
4.2  Bostonas konsultantu grupas matrica    19
4.3  General Electric modelis    20
4.3.1  A/S „Dzintars” pievilcība    20
4.3.2  A/S „Dzintars” biznesa stiprums    20
4.4  I. Ansofa modelis    21
5.  A/S „Dzintars” iespēju un draudu analīze    22
5.1  Uzņēmuma A/S „Dzintars” SVID analīze    27
5.2  Secinājumi    28
6.  Segmentēšana    30
7.  Mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana    32
7.1  Mērķtirgus noteikšana    32
7.2  Pozicionēšana    32
8.  A/S „Dzintars” veiksmes atslēga    34
9.  Pircēju rīcības modelis    35
10.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    38
11.  Rīcības plāns, stratēģijas īstenošanai vienam gadam    39
12.  Secinājumi un priekšlikumi    40
13.  Bibliogrāfiskais saraksts    42
Extract

10. Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija

Katram uzņēmumam ir noteikta misija un mērķi, kurus uzņēmums cenšas īstenot. Tāpat katram uzņēmumam ir arī savas stratēģijas, kurām tas seko. A/S „Dzintars” jau kopš pašiem savas pastāvēšanas pirmsākumiem ir bijis pazīstams kā dabīgas, lētas un kvalitatīvas produkcijas ražotājs. Arī mūsdienās A/S „Dzintars” misija nav mainījušies. Pašlaik Latvijā ir novērojama ekonomiskā krīze – augsta inflācija, zemas algas un daudz citas problēmas, kas būtiski ietekmē arī A/S „Dzintars” darbību, taču uzņēmums joprojām cenšas savu produkciju saglabāt pieejamu visiem cilvēku slāņiem. A/S „Dzintars” mērķis ir palielināt savu preču dažādību, lai varētu apmierināt visas cilvēku specifiskās vēlmes, paaugstināt apgrozījumu un palielināt uzņēmuma peļņu.
A/S „Dzintars” savā darbībā būtu jāpielieto paplašināšanas stratēģiju – tiktu veikti pētījumi, kā uzlabot ražošanu, tiktu modernizētas ražošanas iekārtas un izvēlēti efektīvākie produkcijas sadales veidi. A/S „Dzintars” būtu jāpaplašina sava tirgus daļa ārzemēs, kur, izmantojot veiksmīgus mārketinga pasākumus, varētu gūt atsaucību un uzticību savu potenciālo pircēju vidū, kā arī nostiprināties vietējā tirgū.
A/S „Dzintars” ražotā produkcija ir daudzveidīga un tiek virzīta uz konkrētām patērētāju grupām – tiek izmantota diferencētā mārketinga stratēģija, kura būtu arī jāizmanto turpmāk, piemēram, šobrīd tiek izstrādāts matu skalošanas līdzeklis Kredo Natur, kura mērķauditorija ir diezgan plaša un tas tiek pārbaudīts visās vecuma grupās, taču, piemēram, A/S „Dzintars” jaunā līdzekļu pret ādas novecošanos sērija Nature’s recipe ir tendēta uz sievietēm, kuras ir vecākas par 45 gadiem. Nature’s recipe ir high class produkts un viņa ražošanā tiek izmantotas dārgas izejvielas, kā, piemēram, kakao sviests, sojas peptīdi, hialuronskābe, dažādi vitamīni, ženšeņš u.c., tādēļ produkcijas cenas ir diezgan augstas. Diferencētās stratēģijas ietvaros A/S „Dzintars” mēģina savu produkciju bez starpniekiem virzīt uz Latvijas lielāko pilsētu un lauku rajonu frizētavām, kas pamazām arī izdodas, taču ir jāiegulda vēl daudzi līdzekļi, lai aptvertu kaut vai lielāko daļu no visām frizētavām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register