Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987760
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  AS “Olainfarm” raksturojums    3
  “Olainfarm” produktu/pakalpojumu vispārīgais apraksts    4
  “Olainfarm” misija, vīzija, mērķi un stratēģija    4
  Organizācijas struktūra    6
  Ārējās un iekšējās vides analīze    8
  SVID analīze    12
  Secinājumi    14
  Literatūras saraksts    15
Extract

Secinājumi
AS „Olainfarm” ir Latvijā otrs lielākais zāļu ražotājs, kas ir iekarojis savu tirgus daļu ne tikai Latvijā, bet arī citās pasaules valstīs. Uzņēmuma misija skaidri definē organizācijas darbības pamatprincipu, kas ir ražot uzticamus un efektīvus augstākās kvalitātes produktus visai pasaulei. Tāpat arī liela vērtība ir augsti kvalificētai un labi motivētai darbinieku komandai, tāpēc uzņēmums atbalsta izglītību un sponsorē dažādus sociālos pasākumus. Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, „Olainfarm” ir izstrādājusi stratēģiju, virzot uzņēmējdarbību 4 galvenajos virzienos: produktu attīstība un mārketings, ražošana un produktu kvalitāte, sociālā politika un vides aizsardzība.
Izanalizējot uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, var secināt, ka viens no lielākajiem un vadošākajiem konkurentiem zāļu ražotāju nozarē ir „Grindeks”, kas savu produkciju eksportēt uz 59 valstīm. Kas atteicas uz pircējiem, tad AS „Olainfarm” Latvijā ir otrs lielākais zāļu ražotājs un lielākie uzņēmuma klienti Latvijā ir visi vadošie farmācijas vairumtirgotāji (zāļu lieltirgotavas). Tāpat arī uzņēmums eksportē savu produkciju uz vairāk nekā 30 pasaules valstīm. Šis ļauj secināt, ka AS „Olainfarm” tirgus ir pietiekami plašs, bet atstāj arī iespējas nākotnei paplašināt savas produkcijas noietu citos pasaules tirgos. Analizējot jaunienācējus un aizstājēj preces, ir iespējas secināt, ka tas nav liels drauds nozarei ,jo nozare ir pietiekami sarežģīta, iekļūšana tirgū nav viegla, ir vajadzīgs liels starta kapitāls un aizstājējpreces ir maz vai nav vispār.
Analizējot uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus, ir iespējams secināt, ka AS „Olainfarm” ir viens no vadošajiem zāļu ražotājiem Latvijā, kas ir atpazīstams un uzticams uzņēmums Latvijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi zāļu ražošanā. Tāpat pie stiprajām pusēm ir pieskaitāmi fakti, ka uzņēmuma produkcijas klāsts ir liels un uzņēmuma ražotie produkti atbilsts kvalitātes standartiem un tajā strādā augsti kvalificēts darbaspēks, kā arī stabili finanšu rādītāji un pozitīvi peļņas rādītāji, kas katru gadu palielinās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1339303
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register