Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:990383
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizāciju (uzņēmumu) filozofija    3
2.  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    10
Extract

Šajā gadījumā vēlos veikt mazu ieskatu kādā pasaulslavenās kompānijas biznesa filozofijā – Samsung. Tās vadītājs no Korejas ciemata Bo-Keuns Jūns savas kompānijas biznesa filozofiju ir noteicis līdz 3 jomām. Pirmā joma ir ātrums, ar ko Samsung ir slavens. Otrā ir cenu konkurētspēja, jo Samsung ražo augstākās klases izstrādājumus, taču tajā pašā laikā kompānija spēj saglabāt zemas cenas. Trešā joma ir atšķirīgums – citas kompānijas nespēj tik vienkārši nokopēt Samsung radīto produkciju (piemēram, 29.99 mm plānie televizori) . Līdz ar Jūns ar saviem televizoriem ir izteikts līderis tirgū. Klientiem pietiek dzirdēt šos vārdus – ātrums, zemas cenas un atšķirīgums – klientam tās ir vienas no galvenajām vērtībām, kam viņš pievērš uzmanību, lai kaut ko iegādātos. Līdz ar to, var secināt, ka biznesa filozofijai ir ļoti liela ietekme, kā uzņēmums sevi parāda. Piemērs: Google – kompānijas misija ir „Organizēt pasaules informāciju un padarīt to universāli pieejamu” bet Google biznesa stratēģija bija pavisam vienkārša – reklāmai netika tērēts ne centa – katras lappuses labajā pusē bija sponsorēto norāžu sadaļa, līdz ar to ar katra klienta klikšķi uz tās, Google guva peļņu. Liela nozīme kompānijā ir darbiniekiem. Līdz ar to Google filozofija ir ļaut vaļu saviem labi apmaksātajiem darbiniekiem . Un ir arī rezultāts – Google 2009.gada peļņa bija 6.5 miljardi ASV dolāru, kas ir par 54% vairāk nekā 2008. gadā3 . Tātad uzņēmējdarbībai ir jāpamatojas uz noteiktu filozofiju, stratēģiju, pieredzi un vērtībām. Līdz ar to, ir svarīgi jau no paša darbības sākuma definēt savam uzņēmumam misiju, vīziju, organizācijas vērtības, mērķus un uzņēmuma būtību.
Uzņēmuma mērķis, vīzija, misija un vērtības – tās ir ļoti svarīgas lietas biznesa filozofijas izpratnē gan pašam uzņēmumam, gan arī potenciālajiem klientiem. Biznesa filozofijas pamatelementi ir svarīgi, jo uz tām balstās pats uzņēmums un misija, mērķis un vīzija nosaka to, kāpēc pastāv šis uzņēmums. Uzņēmumam ir jāparāda saviem potenciālajiem klientiem un konkurentiem, kas viņi ir, ar ko nodarbosies, kādi ir mērķi un kāda būs viņu vieta uzņēmējdarbības vidē un nozarē, kurā darbosies. Lai arī uzņēmumi pārstāv vienu nozari, biznesa filozofijas var krasi atšķirties. Tā katra organizācija cenšas pievilināt klientus, jo klienti ir dažādi – citiem svarīgas ir cenas, citiem neinteresē cenas, bet gan apkalpošanas serviss, kā arī ir daudzi, kuram nekas cits neinteresē kā vien kvalitāte. Mēs esam ļoti dažādi. Kā arī, piedzīvotais ekonomiskās krīzes laikā, var spiest uzņēmumu mainīt savu biznesa filozofiju – citi mērķi, citas vērtības, cita veida apkalpošana, jaunu pakalpojumu, produktu ražošana - inovatība. Kā rakstīja Romas imperators un filozofs Marks Aurēlijs: „Vienmēr atcerieties, ka viss ir pārmaiņu rezultāts”. Šie biznesa filozofijas pamatelementi spilgti raksturo katru uzņēmumu, jo pietiek vien ar ieskatu biznesa filozofijā, ka klients ir informēts, kāds ir šis uzņēmums.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1246942
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register