Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:995961
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MOTIVACIJAS JĒDZIENA TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Motivācijas būtība un nozīme    5
1.2.  Motivācijas teorijas    8
1.2.1.  A.Maslova motivācijas vajadzību teorija    9
1.2.2.  D.Makklellanda vajadzību teorija    10
1.2.3.  F.Hercberga divu faktoru teorija    11
1.2.4.  K.Alderfera vajadzību teorija    13
2.  UZŅĒMUMA SIA KRĀSU SERVISS RAKSTUROJUMS    14
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    14
2.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    15
2.3.  Uzņēmuma peļņas un apgrozības dinamika    16
3.  UZŅĒMUMĀ PASTĀVOŠĀ PERSONĀLA MOTIVĀCIJAS SISTĒMA    20
  SECINĀJUMI    31
  PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    33
  PIELIKUMS    34
Extract

Secinājumi
1. Lielākā daļa respondentu ir apmierināti ir apmierināti ar savu darbu un tuvākajā laikā neplāno to mainīt.
2. Motivāciju strādāt minētajā uzņēmumā izraisa stabils un atbilstošs atalgojums, labvēlīgi darba apstākļi, kā arī darba novērtējums un atzinība.
3. Lielākā respondentu daļa ir apmierināti ar savu atalgojumu un atalgojuma sistēmu uzņēmumā kopumā.
4. Uzņēmuma darbinieki, balstoties uz anketēšanas rezultātiem, uzskata, ka viņiem tiek pienācīgi maksāts par viņu prasmēm un kompetenci.
5. Respondenti vēlas, lai uzņēmumā tiktu veikta darbinieku veselības apdrošināšana un daļēja vai pilnīga mācību maksas segšana.
6. Tikai reizēm uzņēmuma vadītājs ņem vērā darbinieku izteiktos priekšlikumus, kā arī atbalsta viņu iniciatīvu.
7. Respondenti neapmeklē bezmaksas apmācības, uz kurām viņus sūta darba devējs.
8. Uzņēmuma vadītājs tikai dažreiz izsaka atzinību un pateicību par padarīto darbu un sasniegumiem.
9. Kopumā motivēšanas sistēmu uzņēmumā respondenti vērtē kā labu.

PRIEKŠLIKUMI
1. Tā kā, motivāciju strādāt SIA „Krāsu serviss” izraisa labvēlīgi darba apstākļi, kā arī novērtējums un atzinība, tad uzņēmuma direktoram ir jāpacenšas to visu nodrošināt. Jākonsultējas ar saviem pakļautībā esošajiem vadītājiem un jānoskaidro, kas nepieciešams, lai radītu šos apstākļus – vai ir vajadzīgs atpūtas stūrītis, vai garāks pusdienu pārtraukums utt. Kas attiecas uz novērtējumu un atzinību, tad šeit uzņēmuma vadībai būtu ne tikai materiāli jāatalgo savi darbinieki, bet arī pārmaiņas pēc, viņi jāuzlavē. Ja cilvēku biežāk paslavēs, tad viņš jutīsies novērtēts šajā uzņēmumā.
2. Uzņēmuma vadītājam būtu jāveic uzņēmuma darbinieku veselības apdrošināšana. Jāatzīmē, ka eksistē speciāli veselības apdrošināšanas komplekti, kur uzņēmums var saņemt atlaidi, to iegādājoties.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register