Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:401711
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Lietvedības loma organizācijā    2
1.1.  Lietvedības galvenie uzdevumi    2
1.2.  Lietvedības procesa sastāvdaļas    2
1.3.  Lietvedībā iesaistītās personas    2
2.  Dokumemtu plūsma organizācijā    3
3.  Iestādē lietoto dokumentu raksturojums    4
4.1.  Vēstule, kuras autors ir organizācija    6
4.2.  Atbildes vēstule, kuras autors ir struktūrvienība    7
4.3.  Rīkojums par personālu    8
4.4.  Rīkojums par pamatdarbības jautājumu    9
4.5.  Dokumenta kopija    10
4.6.  Izziņa    11
4.7.  iesniegums direktoram    12
4.8.  Iesniegums par pieņemšanu darbā    13
4.9.  Akts    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

1. Lietvedības loma organizācijā
1. Ikviena uzņēmuma, iestādes vai firmas laikā tiek gatavoti daudz un dažādi dokumenti. Nav svarīgi, vai lietvedības darbu birojā organizē firmas īpašnieks vai biroja darbinieki- lai rastos patīkams priekšstats par firmu, liela nozīme ir precīzai, akurātai dokumentu noformēšanai un sakārtošanai. Visiem dokumentiem ir noteikta vieta birojā. Gadiem ritot, tie iegūst vēsturisku nozīmi, tādēļ jāprot tos sakārtot pēc svarīguma pakāpes. Ar dokumentu sākas un beidzas organizācijas darbs. Precīza lietvedība dod brīnišķīgu kārtības sajūtu. Laime savukārt ir visu lietu kārtībā.
Lietvedība - ir iestādes darba dokumentēšana un darbs ar dokumentiem.
Tā ir vienota informācijas banka visiem un tā būtiski ietekmē organizācijas darba efektivitāti, stilu un prestižu.
Lietvedības procesi ir pieskaņoti organizācijas darbībai. Tomēr, neatkarīgi no organizācijas specifikas, lietvedība ir pakļauta vienotiem noteikumiem un prasībām.

1.1.Lietvedības galvenie uzdevumi ir sekojoši:
1. Dokumentu sagatavošana un noformēšana atbilstoši pastāvīgajām prasībām;
2. Kontrole par to, kā dokumenti tiek izpildīti;
3. Dokumentu saglabāšana;
4. Lietvedības procesa noteikšana;
5. Organizācijas darbības dokumentēšana;
6. Darbinieku dokumentālā apkalpošana.

1.2.Lietvedības procesa sastāvdaļas ir sekojošas:
1. Dokumentu izstrādāšana un noformēšana;
2. Dokumentu reģistrācija;
3. Dokumentu apgrozība;
4. Dokumentu izpildes kontrole;
5. Iesniegumu, sūdzību un priekšlikumu izskatīšana lietvedībā;
6. Lietu nomenklatūras sastādīšana un lietu veidošana;
7. Lietu sakārtošana un noformēšana turpmākai glabāšanai un izmantošanai;
8. Iestādes arhīva darbs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register