Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:499296
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.04.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

7.Klientu apkalpošanas organizācija
Organizācijā visbiežāk tika pielietoti netiešie klientu apkalpošanas kanāli (e-pasts, telefons);
Bija veikti ienākošie un izejošie zvani. Telefonsarunas laikā tika ievērota sarunas kultūra (laipnība, pozitīvs noskaņojums, smaids).
Darbavieta iedalās: atpūtas zonā un darba zonā.
Ģērbšanas stils: Lietišķais un «smart casual» (brīvs apģērbs, bet tai pat laikā elegants un moderns).
Biroja telpu iekārtojums ir ļoti ērts, ar mūsdienīgu dizainu, kondicionieri un labu apgaismojumu visās zonās.

Secinājumi
Prakses laikā esmu nostiprinājusi savas teorētiskās zināšanas lietvedībā, labāk iepazinos ar daudziem likumiem un Ministru kabineta noteikumiem, kā arī ieguvu praktiskās darba iemaņas dažādos juridiskajos jautājumos.

Priekšlikumi
Pieņemt vēl vienu darbinieku (jurista palīgu), jo esošajā nodaļā pastāv liela slodze, līdz ar to laika trūkums kavē esošās darbības jomas attīstību.
Iegādāt kādus telpaugus ofisā.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1371946
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register