Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:757537
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Bieži mēs, stundenti, par sev neskaidriem jautājumiem vai radušajām problēmām zvanam pa telefonu vai sūtam e-pastus pasniedzējiem. Šādai saskarsmei arī ir jāzin pieklājības normas. Nebūtu gluži pareizi no studenta puses veikt zvanu agri no rīta vai arī ļoti vēlu vakarā. Sūtot e-pastus ir arī jāpievērš uzmanība, kādā formā tas tiek darīts. Sākumā vajadzētu sasveicināties, tad informēt kāds ir rakstīšanas iemesls. Parasti e-pasts beidzas ar vārdiem ar cieņu un paraksts.
Verbālā un neverbāla cilvēku saskarsme parāda prasmes, zināšanas, pieklājību. Ar lietišķās etiķetes saskarsmi, cilvēki rada par sevi iespaidu. Visiem ir zināms, ja mēs par sevi radām labu iespaidu, tad tas dod zināmas priekšrocības, ka arī patīkamāku attieksmi. Galvenais būt pieklājīgam un tas atmaksāsies.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register