Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:589918
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Daugavpils preču stacijas MKP ģeogrāfiskais novietojums    4
2.  Muitas amatpersonas lēmumi,tiesibas un pienākumi    5
2.1.  Ierēdņa amata pienākumi    5
2.2.  Ierēdņa amata tiesības    6
2.3.  Ierēdņa amata pildīšanai nepieciešama izglītība    7
2.4.  Ierēdņa amata pildīšanai nepieciešama profesionāla pieredze    7
2.4.  Ierēdņa amata pildīšanai nepieciešama sadarbība    7
2.6.  Ierēdņa atbildība par darba norisi un rezultātiem    7
3.  Muitas procedūras – tranzīts    8
3.1.  TIR procedūras piemērošanas kartība    8
3.2.  ATA karneti    9
3.3.  Daugavpils preču stacijas MKP dzelzceļa transporta plūsma    10
4.  Muitas procedūra – imports    11
4.1.  Preču izlaišana brīvam apgrozījumam    11
4.2.  Preču ievešana uz laiku    11
4.3.  Daugavpils preču stacijas MKP Importa procedūras noformēšanas nosacījumi un muitas amatpersonas dokumentu pārbaude    12
5.  Daugavpils preču stacijas MKP nodokļu statistika    13
6.  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Bibliogrāfiskais saraksts    16
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses gaitā saskaņā ar izstudēto materiālu varam secināt:
Muitas attīstība pašreiz atbilst Eiropas prasībām;
Daugavpils preču stacijas muita ir stratēģiski nozīmīgs kontroles punkts ar vislielāko kravu plūsmu Latgalē.
Daugavpils preču stacijā iekasētie nodokļi uzrāda uz ekonomisko stabilitāti importa procedūrās – tie ir augstāki reģionā;
MKP 0816 rādītāji tranzīta apgrozījums ir augstāks reģionā, importa rādītāji – augstāki starp dzelzceļa muitām;
Daugavpils preču stacijas MKP darbs notiek sadarbībā ar Fiziskās kontroles sektoru un Sanitāro robežinspekciju, ko reglamentē iekšējā likumdošana. Sadarbības rezultātā tiek veiktas vizuālās, daļēji un padziļinātās fiziskās pārbaudes, kuru rezultātā tiek iekasēti papildus nodokļi valsts budžetā;
Notiek tranzīta, importa un eksporta procedūru noformēšana. Pie tā tranzīta noformēšanas kārtība un veids ir atkarīgs no preču izcelsmes valsts (Eiropas valstīm pavaddokuments ir MRN, trešajām valstīm – dzelzceļa pavadzīme);
Muitas darbu atvieglo informatīvo sistēmu esamība: ASYCUDA, CMIS, MCC, MVS, APOVS.
Nepilnības:
Mazs amatpersonu skaits maiņā kavē darbu (sevišķi tas attiecas uz atvaļinājumu periodu)
Elektroniskā deklarēšana atlikta kārtējo reizi, kas apgrūtina muitas amatpersonu darbu;
MKP 0816 maz tiek formēta eksporta procedūra.
Balstoties uz secinājumiem ir izstrādāti sekojoši priekšlikumi:
Palielināt štatu, kas paaugstinās muitas klientu apkalpošanas kvalitāti;
Uzstādīt dzelzceļa svarus, lai būtu iespēja nosvērt cisternas līdz 120 tonnām;
Sadarbības uzlabošanai izveidot vienotu informatīvo sistēmu muitai, Sanitārajai robežinspekcijai un dzelzceļam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register