Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725408
 
Evaluation:
Published: 20.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Skolotāja darba vides izvērtējums pēc riska faktoriem    3
  Ceļa posms PPMF-„Damme”    6
  Vienas mācību telpas atbilstība normatīviem    8
  Skolēna skolas somas svara atbilstību normatīviem    9
  Izvēlēta skolēna mācību vietas (galda un krēsla) atbilstība skolēna augumam    11
  Vai Tu jūties drošs skolā un skolas teritorijā?    12
  Kāda būs Tava rīcība ārkārtas situācijās?    14
  Plāns 1 .klases skolēnu apmācībai drošības jautājumos septembrī    15
  Kāda ir Jūsu izpratne par drošību mājās un ārpus tām?    16
  Intervija „Vai vecāki rūpējas par bērna drošību mājās?”    18
  Plāns, pirmajai mācību gada vecāku sapulcei, lai informētu vecākus par bērnu drošību    20
  Drošības instrukcija skolēniem - ekskursija uz LU Botānisko dārzu    21
  Izmantotie avoti    23
Extract

Izvērtējot darba riska faktorus, tika izmantoti Ministru Kabineta noteikumi Nr.660 ,,Darba vietas vai darba veida pārbaude un tajā esošo darba vides faktoru noteikšana un to novērtēšana”. Dati tika apkopoti tabulā “Riska faktori”.
Šajā tabulā “Riska faktori” tika apkopoti tādi darba vides faktori, kas tieši ietekmē informātikas skolotāja darbu mācību iestādē. Šajā skolā datorklase ir iekārtot pēc visiem ergonomikas standartiem, lai skolotājs (arī skolēni) justos ērti, pie fizikālajiem faktoriem var minēt trīs izteiktus faktorus (troksnis, apgaismojums, satraojums).Ilgstoša to ietekme atstāj sekas uz veselību. Jebkura skolotāja darbs ir saistīts ar troksni, skolēnu ir daudz un ir nemitīga kustība un rosība, informātikas skolotāji spēcīgi izjūt apgaismojuma īpatnības, jo lielāko dienas daļu pavada atrodoties pie datora, kā arī ilsgstošā laika periodā veselību ietekmē starojums no datora.
Fiziskie faktori (darba pozas, statiskas pozas, darbs ar datoru, paaugstināts redzes sasprindzinājums, balss saišu aparāta pārslodze) šos faktori pieskaitāmi pie jebkura skolotāja darba riska faktoriem. Izteikts ir paaugstināts redzes sapsrindzinājums, kā arī statiska darba poza, pārsvarā atrodoties pie datora.
Psiholoģiskie un emocionālie (darba laika deficīts, monotons darbs, paaugstināta atbildība, saspringta psiholoģiskā atmosfēra darbā) faktori, informātikas skolotājam ir izteikti monotons darbs, vairākas stundas jāpavada, lai sagatavotos mācībus stundām arī ārpus darba laika.
Bioloģiskie faktori, šaja sadaļā ir vairāki faktori, ar ko jāsaskaras skolotājam ikdienas darbā. Patstāvīgs kontakts ar dažādiem bērniem. Šajā sadaļā minēti vīrusi, infekcijas slimības, dažādi parazīti.
Traumatisma riska faktori- informātikas skolotājs ikdienā ir ciešā saistība ar elektrotehniku, tādā veidā ir paaugstināta bīstamība gūt elektrotraumas, apdegumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1337574
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register