Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100845
 
Evaluation:
Published: 02.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Romu tautības skolēnu integrācija skolas vidē    8
1.1.  Integrācijas būtība un veidi    8
1.2.  Mazākumtautības skolēnu integrācija skolas vidē    12
1.3.  Sociālā pedagoga funkcijas mazākumtautības skolēnu integrācijā skolas vidē    24
1.4.  Klases audzinātāja un sociālā pedagoga sadarbība skolēna personības veidošanās procesa veiksmīgā norisē    27
2.  Nobeigums    53
3.  Literatūras saraksts    55
Extract

Secinājumi:
1. Skolu kā integrācijas centru veidošanās pieredze parāda, ka to attīstība var mainīt čigānu bērnu iekļaušanās procesu klasē un skolā un čigānu ģimeņu integrēšanos sabiedrībā.
2. Multikulturāli orientēti skolotāji veicina ne tikai vienlīdzību izglītības iegūšanā, bet arī
toleranci, kritiskās domāšanas, sociālās atbildības un līdzdalības veidošanos sevī un savos skolēnos.
3. Multikulturāla, iekļaujoša izglītība, savienojumā ar vecāku un sabiedrības aktīvu iesaistīšanos, piedāvā iespēju iesaistīties izglītībā tiem, kurus apdraud sabiedrības noliegums vai ignorance .
4. Skolas sociālais pedagogs ir tas, kas atrodas ne vien bērna un skolas, bet arī ģimenes un skolas, kā arī kopienas un skolas saskares vietā.
5. Sociālais pedagogs ir tas, kas var palīdzēt bērnam, vecākiem un kopienai attīstīt sociālo kompetenci, vairot skolas atsaucību pret bērnu, vecāku un kopienas vajadzībām un tieksmēm.
6. Būtiskākais, kas jāpaveic sociālajam pedagogam, - viņam jāspēj apvienot ģimenes audzināšanu ar skolas un valsts audzināšanu.
7. Izglītības modeļiem, lai veicinātu romu skolēnu iekļaušanu un iekļaušanos vispārējā izglītībā, ir jābūt atbilstošiem un speciāli veidotiem starpkultūru un iekļaujošas izglītības organizēšanai, taču noteicošais romu bērnu integrācijā ir attiecību veidošana un norobežošanās barjeru pār varēšana.
8. Romu bērnu izglītības veicināšanu var ietekmēt vecāku izglītošana par izglītības ieguvumiem, kurus iespējams saņemt mūsdienu sabiedrībā, ja iegūta izglītība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1348738
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register