Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104970
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pirmsskolas izglītības iestādes programmas analīze    4
  Prakses dienasgrāmata    5
  Pamatojoties uz saviem novērojumiem sastādīju bērnu novērošanas kartes    8
Extract

Pirmsskolas izglītības iestādes programmas analīze
Programma ir izdota saskaņā ar Vispārējās izglītības likuma 17. panta otro daļu. Programma ir saskaņota ar Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departamenta direktoru un pirmskolas nodaļas galveno speciālisti.
Programmas galvenais mērķis ir:
1. veicināt bērnu vispusīgu un harmonisku attīstību,
2. veicināt nepieciešamo sociālo iemaņu un prasmju apgūšanu,
3. sagatavot bērnus pamatizglītības programmas apguvei.
Atsevišķi izvirzīti pamatuzdevumi attīstībā ir veicināt garīgo, fizisko un sociālo spēju attīstību, veidot priekšstatu par dabas un sociālajiem procesiem, morālajām un estētiskajām vērtībām. Nodrošināt zinātkāres, iniciatīvas, patstāvības un radošās darbības attīstību. Attīstīt sadarbības un saskarsmes spējas, veicināt harmoniskas personības veidošanos un attīstību. Nodrošināt psiholoģisku sagatavotību pamatizglītības apguves sākšanai. Veidot izpratni par piederību Latvijas valstij.
Programmas saturs akcentē bērna individualitāti, harmoniskas personības veidošanos un attīstību, veicina uzmanību, uztveres domāšanas, atmiņas un iztēles attīstību. Mācību saturs atbilst bērnu vecumam, attīstībai, interesēm, emociju un jūtu pasaulei.
Bērni apgūst prasmes un iemaņas saistībā ar tuvāko apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm, gūst sociālo pieredzi darbojoties un sadarbojoties.
Programmas mācību satura apguve notiek dažādas jomās: tikumiskā, estētiskā, fiziskā un patstāvīgās darbība viedos. Mācību satura apguve notiek sadarbojoties ar ģimeni.
Programmu apgūst bērni līdz septiņu gadu vecumam, programmas apguvi var saīsināt vai pagarināt par vienu gadu. Programmu īsteni viena kalendārā gada garumā.
Pedagoģiskā procesa pamats ir rotaļas un spēles. Mācību process tiek tā organizēts tā, lai bērns iegūst gan zināšanas konkrētā izglītības jomā (mācību priekšmetā), gan universālas, vispārējas prasmes un darbības pieredzi, kas nodrošina iespēju rīkoties gan iepriekš zināmās, gan jaunās situācijās.
Mācību darbu organizē visai grupai kopumā, kā arī bērnu apakšgrupām, individuāli, pašnodarbībā u attīstošā vidē. Vidējais rotaļnodarbību ilgums ir no 20 – 30 minūtēm, paredzot starplaiku un ievērojot Vispārējās izglītības likuma 28.pantā noteikto pirmsskolas vecuma izglītojamo mācību slodzi. Nodarbības organizē katru dienu rīta un pēcpusdienas cēlienā ievērojot nedēļas nodarbību slodzi.
Bērnu aktivitāti nodrošina: rotaļu metode, praktiskā metode, verbālā metode, modelēšana, eksperiments.
Pirms programmas apguves bērns ģimenē ir apguvis elementārās uzvedības, hiēnas un pašapkalpošanās iemaņas un ir psiholoģiski gatavs, lai atrastos bērnu kolektīvā.
Pedagogam jābūt atbilstošai kvalifikācijai, kā likumā prasīts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1236045
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register