Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:122067
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  LAT2 mazākumtautību skolās   
2.  Rakstīšana- viena no sarežģītākajām valodas prasmēm   
2.1.  Rakstīšanas iemesli   
2.3.  Rakstīšanas priekšdarbi- ideju un informācijas vākšana   
2.4.  Uzrakstītā pārskatīšana, rediģēšana un labošana   
3.  Skolēnu rakstītprasmes attīstīšana- viens no uzdevumiem latviešu un literatūras mazākumtautību izglītības programmās un mācību standartā   
3.1.  Valsts standarta un mācību programmas prasības rakstītprasmes apguvē 3.klasē   
3.1.2.  Skolēnu rakstītprasmes un valodas lietojuma līmeņa atspoguļojums trešo klašu Valsts ieskaišu darbos Rīgas Sarkandaugavas sākumskolā   
3.2.  Valsts standarta un mācību programmas prasības rakstītprasmes apguvē 6.klasē   
3.2.1.  Skolēnu rakstītprasmes un valodas lietojuma līmeņa atspoguļojums sesto klašu Valsts ieskaišu darbos Rīgas Sarkandaugavas sākumskolā   
4.  Skolēnu radošo darbu veidi 3.- 6. klasēs latviešu valodas kā otrās valodas stundās   
5.  Vingrinājumi- skolēnu radošo rakstu darbu mācīšanas, attīstīšanas un pilnveidošanas neatņemama sastāvdaļa   
5.2.  Vingrinājumi jautājumu veidošanai   
5.3.  Vingrinājumi valodas izteiksmes līdzekļu paplašināšanai, stilistikas vingrināšanai   
5.4.  Vingrinājumi iztēles attīstīšanai   
4.5.2.  Korekcijas posms   
4.5.3.  Kontroles posms   
  Secinājumi   
  Literatūra   
Extract

Ievads
Tēmas izvēles pamatojums:
Tēmu: ”Skolēnu radošie rakstu darbi latviešu valodas kā otrās valodas stundās” izvēlējos tāpēc, ka man šobrīd tieši skolēnu rakstītprasme un latviešu valodas lietojums rakstos, šķiet, visai nepilnīgs pretstatot to skolēnu prasmei runāt latviski, veidojot dialogus, stāstījumus.
Arī Valsts pārbaudes darbu rezultāti latviešu valodā, beidzot trešo, sesto klasi liecina, ka skolēniem tieši rakstīšanas uzdevumi šķiet vissarežģītākie un tajos ir viszemākie rādītāji. Šie pārbaudes darbi no skolēniem prasa samērā labu sagatavotību rakstītprasmē, jo skolēniem jāprot savas domas, spriedumus izklāstīt rakstiski, skolēniem jāsacer savi jaunrades darbi, tādējādi atspoguļojot savu kreativitāti. Tieši radošie rakstu darbi ir viena no sarežģītākajām prasmēm, kas skolēniem jāpagūst, jo šeit līdztekus vienkāršai rakstītprasmei skolēniem jāattīsta domāšana, iztēle, jāzina valodas gramatiskās formas.
Kā savu darba mērķi izvirzīju: aktualizēt skolēnu radošo rakstu darbu nozīmi mazākumtautību skolās, apgūstot latviešu valodu kā otro valodu.
Rakstot savu diplomdarbu, izvirzīju uzdevumus:
7. Veikt teorētiskās literatūras izpēti par skolēnu rakstītprasmju attīstīšanas iespējām LAT2 ietvaros.
8. Meklēt un rast kopīgo- rakstītprasmju attīstīšanā dzimtajā valodā un otrajā valodā.
9. Veikt Valsts izglītības Standarta analīzi, aplūkojot paredzamos rezultātus, beidzot trešo, sesto klasi.
10. Savā darbā atspoguļot konkrētus 2006./2007.m.g. administratīvo un Valsts ieskaišu darbu rezultātus Rīgas Sarkandaugavas sākumskolas trešajā un sestajā klasē.
11. Sistematizēt un apkopot iespējamos paraugvingrinājumus skolēnu kreativitātes attīstīšanai un radošo rakstu darbu pilnveidošanai.
12. Caur skolēnu jaunrades darbiem parādīt iespējamos radošo rakstu darbu variantus latviešu valodas kā otrās valodas stundās, attīstot skolēnu kreativitāti un rakstītprasmi.

Darbs sastāv:
• Titullapa
• Anotācija
• Satura rādītājs
• Ievads
• Nodaļas ar apakšnodaļām:
1.daļa- LAT2 mazākumtautību skolās
2.daļa- Rakstīšana- viena no sarežģītākajām valodas prasmēm:
* apakšnodaļa- Rakstīšanas iemesli
* apakšnodaļa- Runa un rakstīšana
*apakšnodaļa- Rakstīšanas priekšdarbi- ideju un informācijas vākšana
* apakšnodaļa- Uzrakstītā pārskatīšana, rediģēšana un labošana
3.daļa- Skolēnu rakstītprasmes attīstīšana- viens no uzdevumiem latviešu un literatūras mazākumtautību izglītības programmās un mācību standartā

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register