Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pašvērtējums kā skolēnu mācību motivācijas veids

     

    Samples14 Pedagogy

12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126981
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pašvērtējums kā visefektīvākais mācību sasniegumu vērtējums   
  Metodiskie paņēmieni pašapziņas veicināšanai   
  Metodiskie paņēmieni pašvērtējuma veidošanai   
  Pielikums   
Extract

Mūsdienu skolā skolotājam jāpievērš uzmanība katra skolēna individuālajam attīstības līmenim. Bērnam, ierodoties no mājas vai pirmsskolas iestādes, ir atšķirīga sagatavotība skolai, dažāds zināšanu, prasmju un iemaņu līmenis.
Pēdējā laikā ir mainījušies mācību mērķi un motivācija. Cita loma iedalīta mācību nodarbībai. Līdz šim galvenais bija dot zināšanas, tagad mēs vispirms veidojam mācību iemaņas, tad vidi, kurā skolēns iegūtās prasmes var lietot.
Tradicionālajā pieejā faktiski nemitīgi mācās skolotājs, skolēnu darbos meklējot kļūdas, kurām skolēns pēc tam nereti nepievērš nekādu uzmanību, jo tajā brīdī viņu interesē vairs tikai atzīme. Ļausim to skolēniem, mudināsim viņus uz to, uzticēsimies! Tas darīs viņus atbildīgākus. Mēs taču katrs vēlamies, lai mūsu bērni aug domājoši, spējīgi analizēt, uzņemties atbildību, ne akli paklausīgi izpildītāji, lai skola dod skolēniem iespēju mācīties izprast, pārbaudīt, novērtēt un attīstīt savas spējas, lai skolā valda uz savstarpēju cieņu balstīta skolēnu un skolotāju sadarbība, lai tiktu respektēta un attīstīta bērna individualitāte. Jebkura cilvēka — un tai skaitā arī skolēna — izzinošas vērtības izpaužas paša darbības rezultātu izvērtēšanā. Tikai pats izvērtējot savu darbu cilvēks var mainīties.
Pašvērtējums ir veids, kā motivēt skolēnu aktīvai darbībai, kā mācīt skolēnam uzņemties atbildību, pašam izvirzīt mērķus un tos sasniegt.
Pašvērtēšanas sistēmas veidošana notiek katrā mācību nodarbībā, kurā skolēniem tiek piedāvāts vērtēt pašiem sevi. Tādējādi skola veicina skolēna patstāvību, veido pozitīvu attieksmi pret mācībām, motivē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,27 €
Work pack Nr. 1324664
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register