Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:136292
 
Evaluation:
Published: 23.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Rotaļa kā galvenais darbības veids:
O. Svenne: “Rotaļādamies bērns mācās pazīt apkārtni un pats sevi, savas prasmes (ko es varu un ko es protu), sāk apzināties savas spējas, rotaļas māca ielūkoties savā un arī citu uzvedībā”.
D. Lieģeniece: “Bērni rotaļās izdzīvo savas problēmas un jūtas, tāpēc rotaļa ir galvenais ceļš, kā pieaugušais var izzināt bērna emocionālos pārdzīvojumus”.
. I. Sečenovs: “Bērnam piemīt iedzimta ļoti vērtīga neiropsihiska īpašība – cenšanās izprast apkārtni. Tā izpaužas bērna jautājumos pieaugušajiem, kā arī viņa rotaļās”.
A. Makarenko: “Rotaļa pirmsskolas vecumā ir norma, to izraisa aktivitātes nepieciešamība, kustību, jaunu iespaidu vajadzība”.
Dienas ritms kā bērna attīstības sekmētājs:
J. A. Komenskis: “Bērna attīstība ir ritmiska. Pieaugušajiem ir jāatceras, ka daba nemīl lēcienus, bet virzība uz priekšu ir pakāpeniska”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1244869
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register