Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:137759
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Mācīšanās no zināšanām- Cilvēka uzmanības centrā ir pašas zināšanas, kas aizpilda visu viņu domāšanu. Piemēram, profesionālis rotaļājas ar savām zināšanām, viņš atpazīs antīku darbu vājus atdarinājumus.
Mācīšanās no uzvedības- Šajā mācīšanās jomā tiek apgūtas uzvedības normas, lielākoties, tas notiek nemanot, no paraugiem. Paraugs (negatīvs vai pozitīvs) ir mācīšanās stimuls un tas iedarbojas intensīvāk. Paraugi ir ietekmīgāki, ja tie ir vērojami biežāk un ja ar tiem var identificēties(piemēram, ar vecākiem).
Mācīšanās no pielāgošanās- Lielākā daļa pielāgošanās nav jāapgūst individuāli. Tās var būt iedzimtas. Cilvēkiem ir daudzas iedzimtas pielāgošanās formas, taču viņi spēj iemācīties arī jaunas (piemēram, treniņu programmas nirējiem vai kosmonautiem). Šī mācīšanās paredz, ka ķermenim, lai tas pielāgotos jaunajiem apstākļiem, jādod laiks un tas jānorūda pakāpeniskos treniņos. (Benešs,1997,153.lpp)
Mēs mācāmies visu dzīvi, jo mācīšanās attīsta mūsu spējas. Mācamies dažādos veidos, un daži veidi cilvēkiem ir kopīgi ar dzīvniekiem. Var secināt, ka lielākoties mācoties mēs izmantojam kognitīvos procesus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register