Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138984
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vērtēšana un tās būtība    4
2.  Vērtēšanas veidi un to raksturojums    5
2.1.  Ievadvērtēšana    5
2.2.  Kārtējā vērtēšana    5
2.3.  Nobeiguma vērtēšana    6
2.4.  Formālā vērtēšana    6
2.5.  Neformālā vērtēšana    7
2.6.  Normatīvā vērtēšana    7
2.7.  Kriteriālā vērtēšana    7
2.8.  Pašvērtējums    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Secinājumi
Mācību procesā liela nozīme ir vērtēšanai. Vērtēšana apliecina skolēna apgūtās zināšanas un prasmes, kā arī attieksmi mācību procesa laikā. Visbiežāk vērtējums tiek vērtēts 10 ballu skalā. Skolotāja šos pašus vērtējumus var izmantot, lai izsecinātu savas pielietotās mācību metodes efektivitāti un ja nepieciešams mainīt tās. Skolēniem jābūt skaidriem kritērijiem pēc kādiem skolotāja vērtē skolēnu sniegumu. Mācību procesā gan skolotājai, gan pašiem skolēniem vērtēšana notiek nepārtraukti un visbiežāk tā ir neapzināta. Jau vecāku klases skolnieki nereti paši izdara pašvērtējumu par savu darbu pirms to iesniedz skolotājai. Tādā veidā viņi pierāda, ka ir atbildīgi un patstāvīgi un nav atkarīgi tikai no skolotājas vērtējuma, bet arī no paša sava pašvērtējuma, kas bieži mēdz būt kritiskāks nekā skolotājas vērtējums.
Vērtēšana ir process, kurā tiek apkopota, interpretēta un sintezēta informācija, lai savā ziņā izdarītu spriedumu par skolēniem. Dotu skolēniem atgriezenisko saiti par viņu stiprajām un vājajām pusēm, kā arī viņu progresu mācību procesā.
Vērtēšana nedrīkst ietekmēt skolēna un skolotāju savstarpējās attiecības. Gan skolotājam, gan skolēnam ir jāizprot vērtēšanas rezultāts un ja ir nepieciešams, tad skolotājai ir jāizskaidro, kas skolēnam ir jāapgūst no mācību vielas , lai vērtējums būtu skolēnam pieņemams. Savukārt, skolotāja nedrīkst pakļauties skolēna spiedienam attiecībā uz vērtējumu. Katrs skolēns ir indivīds un tā arī ir jāvērtē kā indivīdu un nevis salīdzinājumā ar pārējiem skolēniem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1337174
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register