Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:147903
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Saskarsmes būtība    5
2.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības    11
3.  Rotaļas nozīme pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā    19
  Secinājumi    26
  Izmantoto avotu saraksts    28
Extract

Mūsdienās, kā arī visā cilvēces vēsturē, ļoti aktuāls jautājums ir par bērnu iekļaušanu sabiedrībā. Ikvienu cilvēku ir nepieciešams pēc iespējas labāk iesaistīt saskarsmes procesā, jo visa dzīve ir saistīta ar sabiedrību un pavadīta tās ietekmē.
Iekļaušana sabiedrībā ļauj jaunietim realizēt tās individuālās vajadzības, kuras viņš var apmierināt, tikai darbojoties kopā ar citiem. Atrašanās un darbošanās grupās ļauj indivīdam apmierināt vajadzību pēc piederības un mīlestības. Cilvēkam ir nepieciešami kontakti, saskarsme ar citiem.
Bērniem pirmsskolas iestādē svarīga ir saskarsmes prasmju veidošanās. Tā kā galvenā bērnu darbības joma šajā vecumā ir rotaļa, tad saskarsmes prasmju attīstīšanu varētu saistīt ar bērnu darbību dažādās rotaļās.
Rotaļas iespējas ir ļoti plašas, tā veido bērnu pašapziņu, vingrina bērnu spējas, paplašina rīcības un darbības iespējas, nodrošina personības pilnīgas brīvības izpausmes iespējas, izkopj valodu, rotaļa modina bērnā ziņkāri un interesi, atdzīvina senču tradīcijas, izkopj bērnu tikumisko rīcību, un noteikti attīsta saskarsmes prasmes un iemaņas, kuru apgūšana mūsdienu demokrātisko pārmaiņu pasaulē, kļūst par ikdienas nepieciešamību.
Savā kursa darbā autore balstījās uz literatūras avotiem par saskarsmes būtību. Personības veidošanos un rotaļspēlēm. Šīs atziņas gūtas no dažādu autoru darbiem. Par saskarsmi rakstīja J. Kupčs, S. Omārova, I. Plotnieks u.c. Vecumposma attīstības likumsakarības autore iepazina caur G. Svences, D. Lieģenieces un I. Puškareva atziņām. Ropaļspēlu nozīmi autore apguva no tādiem autoriem kā D. Dzintere, O. Holeciova un V. Romenkova.
Tā kā rotaļa ir pirmskolas vecuma bērniem vissaprotamākais, interesantākais darbības veids, tad no pedagoga ir atkarīgs, vai rotaļa sekmēs bērnu attīstību. Rotaļas un rotaļspēles ir jāprot prasmīgi pielietot, iepazīstinot un veidojot dažādas prasmes un iemaņas, kur viena no tām ir saskarsmes prasmju attīstīšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1153902
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register