Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:165283
 
Evaluation:
Published: 15.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Psihiskas un attīstības īpatnības jaunāko klašu vecuma bērniem    7
1.1.  Jaunāko klašu vecuma vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Jaunāka skolēna garīgā attīstība    9
1.3.  Jaunāko skolēnu valodas attīstība    13
2.  Teorētiski-metodiski pamati grafiskās uzskatāmības izmantošanā krievu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā    15
2.1.  Uzskatāmības defenīcijas, tās veidi un klasifikācija    15
2.2.  Grafiskā uzskatāmība    20
2.3.  Grafiskas uzskatāmības veidi un klasifikācija    23
1.4.  Mācību grafiskie līdzekļi un to attīstības iespējas    26
2.5.  Tabulu izmantošana kā uzskates materiāls    29
2.6.  Shēmu izmantošana kā uzskates materiāls    32
3.  Grafiskas uzskatāmības izmantošana krievu valodas stundu metodikā    35
3.1.  Krievu valodas mācības grāmatu 1.klasei analīze    35
3.2.  Krievu valodas mācību grāmatas 2.klasei analīze    36
3.3.  Krievu valodas mācības grāmatu 3.klasei analīze    36
3.4.  Krievu valodas mācību grāmatas 4.klasei analīze    37
4.  Eksperimentālā apmācība sākumskolā, izmantojot grafisko uzskatāmību    38
4.1.  Kontaktējošais posms    38
4.2.  Apmācošais posms    40
  Secinājumi    46
  Ieteikumi    47
  Literatūras saraksts    48
  Pielikumi    52
Extract

Katram cilvēkam ir svarīgi zināt un prast savu valodu. Valodas apgūšanas process ir laikietilpīgs un sarežģīts. Kā mācību materiālu var nodot līdz skolēna apziņai? Kā skolēnos izsaukt pozitīvu attieksmi pret mācīšanam un kā palīdzēt viņiem zināšanas pārverst pārliecībās? Kā apmācīt visus: tos, kurie mācās ar interesi, un tos, kuriem tās nav? Uz šiem jautājumiem skolotājam jāatbild katru dienu, gatavojoties stundai. Katrā ziņā tie visi ir saistīti ar produktīvo apmācības metožu meklēšanu. Kā zināms izziņas process sākas no jutekliskas uztveres. Dzimtas valodas apgūšanas laikā bagātīgā jutekliskā uztvere tiek nodrošināta ar runa vides esamību. Ja runas atmosfēra jaunāko klašu skolēniem ir maz saprotāmā, tad tā var būt kompensēta ar uzskates līdzekļu palīdzību.
Mūsdienās mācību uzskates līdzekļu daudzveidība sasniedza vēlāmo līmeni, jo agrāk skolotājs izmantoja tikai tāfeli un pašizgatavotus zīmējumus. Pašlaik skolotāja arsenālu veido gan tēlaina, gan akustiskā, gan tehniskā, gan cita mācību uzskatāmība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −45,67 €
Work pack Nr. 1323665
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register