Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168226
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  6.KLASES SKOLĒNU VECUMA ĪPATNĪBU RAKSTUROJUMS    7
2.  ĀTRUMA ĪPAŠĪBAS RAKSTUROJUMS UN TĀS MĀCĪBU METODIKA    10
2.1.  Ātruma kā fiziskās īpašības vispārējais raksturojums    10
2.2.  Ātruma īpašības attīstīšanas līdzekļi un metodes    13
3.  VINGRINĀJUMU KOPA ĀTRUMA ATTĪSTĪBAI 6.KLASES SKOLĒNIEM    16
3.1.  Tempa palielināšanas vingrinājumi    16
3.2.  Soļu garuma palielināšanas vingrinājumi    17
3.3.  Kustību reakcijas un kompleksie ātruma attīstīšanas vingrinājumi    18
3.4.  Lokanības un spēka vingrinājumi ātruma treniņā    22
4.  PĒTĪJUMS PAR ĀTRUMA ATTĪSTĪBU 6.KLASES SKOLĒNIEM SPORTA STUNDĀS    25
4.1.  Pētījumā izmantoto metožu apraksts    25
4.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati, to analīze    27
  SECINĀJUMI    34
  LITERATŪRAS SARAKSTS    35
  PIELIKUMI    37
Extract

SECINĀJUMI
Izstrādājot bakalaura darbu, darba autos iepazinās ar teorētiskajām atziņām par 11-13 gadu skolēnu vecumposma īpatnībām, ātruma īpašības attīstīšanas iespējām šajā vecumposmā, apkopoja ātrumu attīstošos vingrojumus. Praktiski tika pielietota vingrojumu kopa uz pusaudžu ātruma attīstību. Veicot pedagoģisko pētījumu un apkopojot pētījuma laikā gūtās atziņas, tika secināts:
1. Pusaudžu vecumposms cilvēka attīstībā ir viens no nozīmīgākajiem, skolēns intensīvi attīstās gan fiziski, gan psiholoģiski un garīgi. Tas ir laika posms, kad bērns veidojas par pieaugušu cilvēku.
2. Lai attīstītu 11 – 13 gadu vecu pusaudžu ātruma īpašības, pedagogam labi jāpārzina šī vecumposma īpatnības. Šajā vecumā skolēnam nozīmīga kļūst pašapliecināšanās vajadzība. Pusaudžu attīstībā ir kopējas tendences, kas izriet no vecumposma īpatnībām, bet katram pusaudzim ir savs individuāls attīstības temps.
3. Ātruma īpašība ir viena no visgrūtāk attīstāmajām fiziskajām īpašībām, jo pat mērķtiecīgi organizētā treniņa procesā ātruma kopējais pieaugums ir ap 25% no sākotnējā līmeņa. Racionālākai un pilnvērtīgākai ātruma attīstībai tiek izmantotas atkārtojuma, sacensību un rotaļu metodes.
4. Plānveidīgi pielietojot sporta stundās speciāli izstrādātās ātruma attīstošās vingrojumu kopas, 6.klases skolēniem tiek uzlabotas visas ātruma izraisīšanas formas.
5. Pedagoģiskā pētījuma rezultāti pierādīja, ka ātruma attīstīšana 6.klases skolēniem sporta stundās sasniedzama, kompleksi pielietojot gan speciālos ātruma vingrojumus, gan papildus attīstot spēku un lokanību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register