Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:175642
 
Evaluation:
Published: 29.06.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ventspils Tehnikuma organizatoriskā struktūra un personāla vadības vieta tajā    3
2.  Ventspils Tehnikuma faktori, kas ietekmē iekšējo un ārējo vidi    7
3.  Personāla vadības process    9
4.  Ventspils Tehnikuma SVID    15
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Ventspils Tehnikums ir profesionālā vidējā izglītības iestāde. Tehnikuma mērķis ir organizēt un īstenot izglītību, kas nodrošinātu valsts profesionālās izglītības standartos un profesiju standartos noteikto profesionālās izglītības mērķu sasniegšanu.
2. Ventspils Tehnikums piedalās vairākos starptautiskajos projektos. Sadarbojoties ar citām izglītības iestādēm ārzemēs, kā arī piedaloties starptautiskajos projektos, tehnikums nodrošina sava pamatmērķa efektīvāku sasniegšanu. Tiek iegūta jauna pieredze, zināšanas, kā arī apzinātas attīstības iespējas ne tikai Latvijas valsts robežās, bet arī ārzemēs.
3. Ņemot vērā to, kā Ventspils Tehnikums ne tikai sniedz profesionālo izglītību Latvijas iedzīvotājiem, bet arī piedalās starptautiskajos projektos, tā vadīšana ir sarežģīts process, kuram ir jābūt pārdomātam un efektīvām. Mūsdienās vairs nevar izglītības iestādes vadīšanā izmantot tikai skolvadības teorijas. Jāizmanto arī vadības teorijas metodes un jāatsakās no kontroles funkcijas īpašas izcelšanas.
4. Lai gan Ventspils Tehnikums ir intelektuālā organizācija, to vada tikai ar skolvadības teorijas atziņām. Rezultātā nav pārdomāta organizatoriskā struktūra, izmanto funkcionālo organizatorisko struktūru, dominē vadīšanas centralizācija, tehnikuma direktors izmanto autoritāru vadīšanas stilu, kā arī nav izstrādāta tehnikuma attīstības stratēģija. Šīs vispārējās vadīšanas atziņas ir jāizmanto jebkuras izglītības iestādes vadīšanā, arī Ventspils Tehnikumā.
5. Ventspils Tehnikums ir organizācija. Tas nozīme, ka tā ir atvērta sistēma, kuru ietekmē ārējās vides faktori. Savukārt, iekšējās vides faktori ir tiešas ietekmes faktori, jo tie ietekme katru organizāciju atsevišķi un ir katrai organizācijai savi. Apskatot spēkus, kuri ietekmē nozares konkurences stiprumu, autors secināja, ka konkurence izglītības nozarē ir augsta, un tuvākajos gados tā nesamazināsies.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1379985
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register