Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185323
 
Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
  Jēdzienu skaidrojumi    7
1.  Bērna ietekme uz pieaugušo kā pedagoģiska un psiholoģiska problēma. Problēmas teorētiskais pamatojums    9
1.1.  Pieaugušo psihiskas attīstības perioda raksturojums    9
1.2.  Ģimenes kā bērna pirmās sabiedrības funkcijas un nozīme    11
1.3.  Ģimenes loma bērnu audzināšanas procesā    15
1.4.  Vecāku un bērna emocionālā saikne – bērna pilnvērtīgas attīstības priekšnoteikums    18
2.  Bērnu lomas vecāku personības izaugsmē izpēte. Praktiskā daļa    27
2.1.  Pētījuma organizācija un metožu raksturojums    27
2.2.  Anketu atbilžu apkopojums    29
  Secinājumi    51
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    53
  Pielikumi    55
Extract

Secinājumi
Analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru jāatzīst, ka:
1. Ģimenei ir liela nozīme cilvēka dzīve. Tai ir vairākas funkcijas, tās darbība notiek pēc īpatnējiem līkumiem. Ģimene tiek daudzi pētīta no vairākiem aspektiem. Ģimenes galvenais uzdevums ir dzimtas turpināšana. Ģimene bērnu audzina ar visu ikdienas dzīves ritmu, tās tradīcijām un stilu.
2. Ģimenē bērns gūst pirmo cilvēcības skolu – viņam veidojas attieksme pret lietām un cilvēkiem, pret savu un citu rīcību. Pirmā un galvenā audzināšanas metode ģimenē ir vecāku prasīgums pašiem pret sevi. Labvēlīgā ģimenē bērns jebkurā brīdī var kontaktēties ar vecākiem – tie viņu nekad neatstumj, vienmēr uzklausa.
3. Agrīno brieduma gadu periods sevišķi svarīgs ir sievietēm. Par galveno mērķi uzskata laulāta drauga izvēli un mātes pienākumu pildīšanu. Lielākā daļa pieaugušo agrīnajos pieaugušo perioda gados kļūst par vecākiem.
4. Dž.Boulbijs ieviesa jaunu konceptu – piesaiste - ģenētiski noteikta bērna tieksme izveidot spēcīgu emocionālo saikni ar savu galveno aprūpētāju. Piesaistes bioloģiskā funkcija ir aizsardzība.
5. Vissvarīgākais katram bērnam ir mīlestība, ko viņš saņem no vecākiem. Mīlestību var skatīt kā jūtas, to var skatīt arī kā komunikācijas kodu.
6. Bērns var būt kā katalizators – viņš rada spēcīgu motīvu, kas veicina pozitīvas pārmaiņas vecākos.
7. Bērni var vecākos aktivizēt cerības un vēlmi kļūt par labākiem vecākiem, nekā viņiem bijuši viņu vecāki.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register