Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199478
 
Evaluation:
Published: 15.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi, tās struktūru, pedagoģiskā darba virzieniem    4
1.1.  49. Pirmsskolas izglītības iestādes pamatinformācija    4
1.2.  Gada plāns    5
1.3.  Iestādes koncepcija    6
1.5.  Iestādes dienas rits    6
1.6.  Pedagoģiskā darba uzdevumi    8
2.  Izzināt un analizēt pirmsskolas sadarbības formas, pamatojot ar teorētiskām atziņām. Veikt skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīzi    9
3.  Analizēt izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu atbilstību pirmsskolas vecuma bērnu attīstībai (10 aktivitātes vēro)    11
4.  Veicināt studenta profesionālo pilnveidi, iesaistoties un organizējot pedagoģisko procesu pirmsskolā, atbilstoši pirmsskolas izglītības iestādes darba plānam (15 aktivitātes vada)    19
5.  Sistematizēt un apkopot prakses materiālus    30
  Izmantotā literatūra    32
Extract

5.Sistematizēt un apkopot prakses materiālus.
Šajā darbā mēģināju atspoguļot pirmsskolas izglītības iestādi, tās pedagoģiskā procesa plānošanu, analizēju pedagoģiskās situācijas saistībā ar teorētiskajām atziņām, izvērtēju, analizēju pedagoga izvirzīto uzdevumu, metožu, līdzekļu atbilstību bērna attīstībai dažādās aktivitātēs, izvirzīju uzdevumus izvēlētajai aktivitātei, lai būtu aktuāli un atbilstu pirmsskolas vecuma bērna vajadzībām, interesēm, izmantojot dažādas metodes, paņēmienus, materiālus, rotaļas, spēles u.c.,nodrošinot bērna aktivitāti. Veicu savas pedagoģiskās darbības analīzi. Prakses laikā saņēmu pieredzi, no kā tagad varu paildināt savās nelielās teorētiskās zināšanas un bieži vien ir tā, ka teorija no prakses var atšķirties un jārīkojas ir atbilstoši sitācijai nekā tas ir rakstīts grāmatā pēc kādas atziņas, jo gan katrs bērns un katra sitācija var būt atšķirīga.
Centos sadarboties ar bērniem gan tiešā, gan netiešā veidā kā arī izmantot dažādus pozitīvus stimulus lai aktivizētu bērnu darbību, veicinot bērnu patstāvību, pašapziņu un mērķtiecību dažādos darbības veidos. Dažbrīd varbūt vadot kādu aktivitāti apmulsu, bet vienmēr bija sasniegts pozitīvs gala rezultāts, par ko ir vislielākais prieks. Šajos divos mēnešos papildināju arī interešu centra saturu, tas mainījās atkarībā no nedēļas tēmas. Tika mainītas grāmatas, uzskates materiāli. Bērnu celtniecības stūrītis, leļļu stūris arī tika papildināts, jo divas ģimenes dāvāja papildus rotaļlietas.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1367865
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register