Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:217452
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.07.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību metožu izvēle    4
1.1.  Mācību metodes    4
1.2.  Mācību metodes jēdziens    4-7
2.  Mācību metožu izvēles nosacījumi    8-10
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Metode ir grieķiskas izcelsmes vārds un nozīmē „ ceļu uz kaut ko”, mērķa sasniegšanas veidu vai uzdevuma atrisināšanas paņēmienu.
Mūsdienās par metodi sauc skolotāja un skolēnu savstarpēji saistītu sadarbības paņēmienu sistēmu, kura vērsta uz izglītošanas, audzināšanas un attīstības uzdevumu risināšanu mācību procesā.
Pedagoģiskajā literatūrā mācību metode definēta dažādi, tomēr definīcijās izpaužas divi galvenie uzskati par metodes būtību. Viens ir uzskats par metodi kā mācību darbā lietoto paņēmienu kopumu, cits – par metodi kā ceļu vai skolotāja un skolēna rīcības raksturojumu izvirzīto mērķu sasniegšanai. V. Zelmenis metodi definē kā „skolotāja un skolēnu didaktiskās sadarbības paņēmienu sistēmu skolēnu zināšanu, prasmju veidošanas un izziņas spēju attīstīšanai” ( V. Zelmenis, 2000). …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register